فیس لیفت کیا اسپرتیج مدل 2021 ویژه بازار چین در نمایشگاه خودروی گوانگژو رونمایی شده و طراحی آن از نظر ما فوق العاده جنجالی است.

البته باید بگوییم که اسپرتیج فروخته شده در بازار چین مشابه اسپرتیجی نیست که در بازارهای بین المللی عرضه می شود. نسل فعلی این خودرو مبتنی بر خودروی هیوندای ix35 ساخته شده و مدل فیس لیفت در چین رسما اسپرتیج Ace نام دارد.

همان طور که از تصاویر خودرو به احتمال زیاد متوجه شده اید، کیا اسپرتیج مدل 2021 به یک جلوپنجره مشکی غول آسا مجهز شده که دو چراغ جلو را به هم متصل می کند. علاوه بر این، شاهد یک تریم نقره ای رنگ هم هستیم که در بالای جلوپنجره و چراغ ها کشیده شده است. بحث چراغ ها که شد باید بگوییم که آن ها شباهتی به هیچ یک از مدل های کیا ندارند و به دیلایت هایی تیز با شکلی عجیب مجهز شده اند. نمونه ای که در تصاویر مشاهده می کنید مدل جی تی لاین بوده و به یک اسپلیتر جلوی نارنجی رنگ مجهز شده است.

جلوی کیا اسپرتیج مدل 2021از کناره ها که به خودرو نگاه کنید، تغییرات در مقایسه با مدل فعلی خیلی محسوس نیستند و درها و پنجره ها عینا مشابه اسپرتیج فعلی هستند. این کیا اسپرتیج مدل 2021 که در تصویر مشاهده می کنید به رینگ های خاص مشکی و نقره ای با تایرهای All Terrain مجهز است. در طراحی چراغ های عقب خودرو به وضوح می توان گفت که از کیا تلوراید و سورنتو جدید الهام گرفته شده است. در این بخش همچنین شاهد لوگوی بزرگ اسپرتیج و یک سپر با تزئینات نارنجی، دیفیوزر و دو سراگزوز هستیم.

شرکت کیا هنوز تصاویری از کابین این خودرو منتشر نکرده است.

هنوز مشخص نیست آیا نسخه جهانی کیا اسپرتیج مدل 2021 هم ظاهری شبیه به این خودرو خواهد داشت یا نه، ولی در تصاویر جاسوسی که تاکنون از آن منتشر شده تفاوت زیادی با مدل فعلی خود دارد.