امسال در غرفه شرکت کوروس یکی از خودروهایی که توانست نظر خیلی ها را به خود جلب کند کانسپت جذاب کوروس مایل استون بود.

این خودرو با داشتن یک طراحی ظاهری جالب توجه، طبق اعلام شرکت با الهام گرفتن از ترندهای امروز در عرصه تحول دیجیتال، معماری و فشن طراحی و ساخته شده است.

کانسپت مایل استون به منظور جلب توجه نسل جدید و جوان جامعه طراحی شده و در بخش جلوی آن شاهد یک دیزاین بسیار متفاوت با چراغ های دیلایت چهار گوش هستیم.  در این بخش همچنین خودرو به یک لوگوی کوروس نورپردازی شده مجهز می باشد.

طراحی زاویه دار این خودرو به سمت عقب نیز ادامه یافته و شاهد یک کاپوت دراز شیب دار و یک پنجره جلوی بسیار متفاوت هستیم. از دیگر موارد قابل توجه در طراحی کناره های این خودرو باید به رینگ های آیرودینامیک، دوربین های نصب شده جای آینه بغل ها و سطوح خمیده بسیار جذاب روی بخش های مختلف بدنه اشاره کنیم.

از نظر ما و خیلی های دیگر، متفاوت ترین عنصر طراحی ظاهری این خودرو بدون شک درهای کشویی آن هستند. دستگیره درها با اشاره دست کنترل می شوند و به محض فعال شدن، درها به سمت گوشه های خودرو باز خواهند شد.

این خودرو کوپه چهر در 5 هزار میلی متر طول، 2 هزار میلی متر عرض و 1400 میلی متر ارتفاع دارد. با این ابعاد خودرو کوتاه تر و باریک تر از مرسدس CLS بوده ولی ارتفاع بیشتری از آن دارد.

شرکت چیزی زیادی هنوز در مورد کابین آن نگفته، ولی کانسپت کوروس مایل استون به صندلی های کشویی مجهز می باشد که تاشو هم هستند.  به لطف این موضوع هنگامی که خودرو در حالت خودران قرار می گیرند، می توان کابین آن را به فضایی دو سرنشین بسیار جادار تبدیل کرد.

از آن جایی که سرنشین ها داخل این خودرو نیازی به تمرکز روی رانندگی ندارند، کانسپت کوروس مایل استون به یک سیستم پروجکشن هولوگرافیک مجهز شده که می تواند پنجره جلو را به یک سیستم سرگرمی جذاب تبدیل کند.  این سیستم توسط یک ریموت کنترل که روی فرمان نصب شده کنترل می شود.