کانسپت وولینگ هونگ گوانگ X به صورت رسمی در نمایشگاه خودروی چنگدو رونمایی شده و به جرات می‌توان گفت یکی از زیباترین خودروهایی می‌باشد که در تاریخ صنعت خودروی چین طراحی شده است.

این کانسپت محصول جوینت ونچر سایک، جنرال موتورز و وولینگ موتورز است که بیشتر روی تولید مینی ون‌ها و خودروهای کوچک تمرکز داشته‌اند. هرچند، وولینگ قصد دارد به زودی با گسترش مجموعه محصولات خود به یک برند جهانی تبدیل شود و این کانسپت در واقع پیش نمایشی از محصولات آینده شرکت می‌باشد.

در طراحی این کانسپت از زبان طراحی موسوم به Wing Dynamic Aesthetics استفاده شده و خودرو شکلی عضلانی دارد. در بخش جلو، این کانسپت به یک جلوپنجره مشکی براق، لایت بار LED و چراغ‌های دیلایت X شکل مجهز شده و در قیمت پایینی بخش جلو شاهد یک سپر مشکی زیبا هستیم.

شکل بدنه فوق العاده جذاب این خودرو از کناره‌ها بیشتر به چشم می‌آید. روی بدنه پر است از خطوط صاف و گوشه‌های زاویه دار که در کنار گلگیرهای عضلانی، قاب مشکی پنجره‌ها، ستون‌های جلو نقره‌ای، ستون سوم هم رنگ بدنه و رینگ‌های مشکی ظاهر کانسپت وولینگ هونگ گوانگ X را بسیار جذاب کرده‌اند.

تکمیل کننده طراحی متفاوت این خودرو بخش عقب صاف با یک اسپویلر نصب شده روی سقف، لایت بار LED و چراغ‌های عقب X شکل هستند.

رخ کانسپت وولینگ هونگ گوانگ X

هنوز تصاویری از داخل کابین این خودرو منتشر نشده و ظاهراً شرکت این بخش را هنوز تکمیل نکرده است. کابین این خودرو ظرفیت 7 سرنشین داشته و به احتمال زیاد، به اندازه طراحی بدنه متفاوت، خاص و تهاجمی خواهد بود. به ادعای وب سایت کار نیوز چین، وولینگ احتمالاً نسخه نهایی این خودرو را سال آینده رونمایی خواهد کرد.

سوالی که ممکن است به ذهن شما هم خطور کرده باشد این است که آیا واقعاً کانسپت وولینگ هونگ گوانگ X در یک نمایشگاه خودرو رونمایی شده است؟

جواب مثبت است. در حالی که تقریباً اکثریت نمایشگاه‌های خودرو در غرب کنسل شده‌اند، چین تصمیم به برگزاری نمایشگاه خودروی چنگدو 2020 گرفته است. در وب سایت رسمی این نمایشگاه آمده که بازدیدکننده‌ها باید حتماً ماسک داشته باشند. همچنین دمای بدن آن‌ها قبل از ورود بررسی خواهد شد و بایستی کد بهداشتی خود را قبل از ورود به نمایشگاه ارائه نمایند.