ژاپنی ها اخیرا از خودروی به روز شده لکسوس GX مدل 2021 رونمایی کرده اند که برخی تغییرات ظاهری و صد البته باطنی داشته است.

پکیج جدید پرمیوم پلاس این خودرو تجهیزاتی بیشتر مانند نویگیشن، سیستم صوتی مارک لوینسون و صندلی های ردیف سوم برقی به لکسوس GX مدل 2021 اضافه کرده است. فرمان با تزئینات چوبی و مجهز به گرم کن در کنار رینگ های 18 اینچی نقره ای در پکیج های پرمیوم و پرمیوم پلاس ارائه شده و این شاسی بلند هفت سرنشین لکسوس اکنون از الکسای آمازون پشتیبانی می کند.

خانواده مدل های GX جدید هنوز سه تریم پایه، پرمیوم و لاکچری را دارد و همگی به یک موتور 8 سیلندر خورجینی 4.6 لیتری مجهز هستند. موتور کماکان همان 301 اسب بخار قدرت و 446 نیوتن متر گشتاور را تولید کرده و ظرفیت بکسلی برابر با 3 تن در اختیار خودرو قرار داده است. این خودرو همچنین به صورت استاندارد دو دیفرانسیل بوده و به دیفرانسیل مرکزی لغزش محدود مجهز می باشد.

پکیج آفرود که نخستین بار سال پیش رونمایی شده بود، فقط در قوی ترین مدل خودرو قابل سفارش است و مواردی مانند سیستم کنترل خزش، دید پانوراما، خنک کننده گیربکس و محافظ باک را به لکسوس GX مدل 2021 اضافه می کند.

کابین لکسوس GX مدل 2021

پکیج سیستم های ایمنی Safety System+ به طور استاندارد روی همه مدل ها ارائه شده و مواردی مانند سیستم پیشگیری از تصادف با قابلیت تشخیص عابر پیاده، هشدار خروج از خط، رادار دینامیک و کروز کنترل را در کنار نوربالای هوشمند به خودرو اضافه می کند.

مشتری ها امکان انتخاب بین شش رنگ از جمله مشکی، سفید، خاکستری، نقره ای و دو رنگ دیگر را خواهند داشت. امکان سفارش طراحی کابین با چهار رنگ مختلف نیز وجود دارد.

لکسوس GX مدل 2021 قیمت پایه ای معادل 53 هزار دلار دارد، قیمت GX 460 Premium و GX 460 Luxury به ترتیب از 56 و 64 هزار دلار شروع می شود.