برخی خودروها وجود دارند که هیچ وقت نمی‌توان آن‌ها را در یک دسته خاص جای داد و پروژه جدید شرکت لکسانی به نام G-77 Sky Master بدون شک نمونه بارز این خودروهاست.

توصیف این که G-77 Sky Master چه نوع خودرویی است برای هر کسی قطعاً کار سختی خواهد بود، ولی سازنده آن از این خودروی 10 متری با عنوان «اولین خودروی ابر لوکس ساخته شده بر روی شاسی فورد اف 550» یاد می‌کند.

این خودرو که بدون شک جاه طلبانه ترین پروژه تاریخ لکسانی است مبتنی بر یک تراک فورد اف 550 Super Duty ساخته شده و می‌توان آن را در واقع یک RV فوق العاده لوکس معرفی کرد. شرکت لکسانی G-77 Sky Master را خودرویی معرفی کرده که در تاریخ این صنعت، هیچ مدل دیگری از نظر راحتی، امکانات و کاربردی بودن یارای رقابت با آن را ندارد.

این شرکت آمریکایی همچنین ادعا کرده که فضای جذاب کابین لکسانی G-77 Sky Master آن را به یک مدل ایده آل برای انواع کاربری‌ها، مثلاً از فعالیت‌های شرکتی گرفته تا سفرهای خانوادگی تبدیل کرده است.

داخل کابین این خودرو مجموعه‌ای کامل از انواع امکانات و تجهیزات آسایشی، لوکس و تفریح و سرگرمی را خواهید یافت. از کجا شروع کنیم؟ صندلی‌ها؟ این خودرو به شش صندلی چرمی ایتالیایی برقی بهره می‌برد که به قابلیت‌هایی مانند گرم کن، ماساژور، زیر پایی های قابل تنظیم و میزهای تاشو مجهز هستند.

از تجهیزات تفریحی و سرگرمی لکسانی G-77 Sky Master می‌توان به سیستم صوتی سینمای خانگی Bose متصل به یک تلویزیون 65 اینچ UHD خمیده که در بخش جلویی کابین نصب شده اشاره کرد. البته این همه ماجرا نیست. اپل آیپد، کامپیوتر Mac Mini برای کنفرانس ویدیویی، یک سیستم دوربین مداربسته و چند مورد دیگر همگی در سیستم Control4 قرار گرفته و توسط کاربر قابل کنترل هستند.

کابین این خودرو همچنین به یک بخش VIP مجهز است که از دو مبل بزرگ تشکیل شده و با فشردن یک دکمه می‌توان آن‌ها را به تخت تبدیل کرد. این خودروی لوکس همچنین از یک آشپزخانه کوچک و دستشویی مجهز به شیرآلات با روکش طلای 24 عیار بهره می‌برد.

همان طور که احتمالاً حدس زده‌اید، قیمت این خودرو فوق العاده گران است. شرکت لکسانی برای ساخت هر یک دستگاه از G-77 Sky Master قیمتی برابر با یک میلیون دلار از مشتری دریافت خواهد کرد.