سال پیش، شرکت کیا از فیس لیفت دوم خودروی شاسی بلند کیا موهاوی در کره جنوبی رونمایی کرد. اکنون، این خودروساز کره‌ای یک مدل گران قیمت از این خودرو را با نام کیا موهاوی گرویتی ویژه بازار داخلی این کشور معرفی کرده است. این خودرو که مبتنی بر تریم گران قیمت Masters ساخته شده، یک مدل ویژه بوده و تغییرات زیادی را روی آن شاهد هستیم.

قابل توجه ترین تغییر این خودرو در بدنه جلوپنجره مشکی آن می‌باشد که به جای میله‌های عمودی کرومی مدل‌های ارزان‌تر، در این مدل ویژه از طرح متفاوتی استفاده شده است. طبق اعلام کیا، در طراحی جلوپنجره مشکی جدید خودرو از نوک کمان الهام گرفته شده و به دلیل طراحی متفاوت آن، لوگوی موهاوی و چراغ‌های DRL خودرو بیشتر به چشم می‌آیند.

کیا موهاوی گرویتی همچنین به رینگ‌های 20 اینچی مشکی هم رنگ جلوپنجره مجهز شده است. شرکت می‌گوید این رینگ‌های شش پره شکل کریستال دانه برف را تداعی می‌کنند.

داخل کابین این خودرو که برای مدل 2020 بازطراحی شده، پکیج کیا موهاوی گرویتی صرفاً یک آپگرید چرم آلکانتارا را به ارمغان آورده است. این روکش نرم را در بخش‌های مختلف از جمله فرمان، جابازویی کنسول مرکزی، جابازویی درها و پنل مرکزی درها می‌توانید بیابید. علاوه بر این، چراغ‌های سیستم نورپردازی محیطی به پنل درهای جلو نیز اضافه شده‌اند. از موارد اضافه شده در بخش رفاهی خودرو باید به جالیوانی جدید برای ردیف دوم صندلی‌های موهاوی شش سرنشین و همچنین طراحی متفاوت پشت سری‌های صندلی‌ها اشاره کرد.

در بخش فنی خودرو هیچ گونه تغییری ایجاد نشده و کیا موهاوی گرویتی به همان موتور 3 لیتری توربودیزل با 256 اسب بخار قدرت و 560 نیوتن متر گشتاور مجهز است. این موتور به یک گیربکس هشت دنده اتومات متصل شده و خروجی‌های آن به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شوند.

فروش این خودرو در کره جنوبی از پریروز با قیمت پایه حدوداً 45 هزار و 500 دلاری برای مدل 5 سرنشین شروع شده است. مدل‌های شش و هفت سرنشین این خودرو نیز قابل سفارش هستند.