شرکت مرسدس بنز در حال انجام آخرین مراحل آماده سازی برای رونمایی مرسدس بنز C کلاس مدل 2022 می باشد که به نظر می رسد زودتر از آن چه فکر می کردیم اتفاق خواهد افتاد.

نسل جدید رقیب قدیمی بی ام و سری 3 و آئودی A4 طبق گزارش های مختلف طی ماه جاری قرار است رونمایی شود. اتوبیلد اسپانیا ادعا کرده که این اتفاق روز 23 فوریه، یعنی حدودا پانزده روز دیگر خواهد افتاد.

فروش مرسدس بنز C کلاس مدل 2022 ابتدا در دو مدل سدان و استیشن شروع خواهد شد و بعدا شاهد عرضه مدل های کوپه و کانورتیبل در اواخر سال جاری یا اوایل 2022 خواهیم بود. هنوز مشخص نیست که شرکت چه زمانی می خواهد مدل قدرتمند All-Terrain آن را روانه بازار کند.

همه مدل های سی کلاس از بسیاری از جزئیات طراحی نسل جدید E کلاس و اس کلاس استفاده خواهند کرد که از آن جمله می توان به چراغ های جلو و عقب جذاب و زاویه دارتر اشاره کرد. جالب توجه ترین مورد کابین بدون شک سیستم اطلاعات سرگرمی جدید MBUX است که ظاهری بسیار مدرن به این بخش از خودرو خواهد بخشید. طراحی کلی کابین شبیه به سدان پرچم دار شرکت می باشد و به اعتقاد ما، در سگمنت خود یکی از بهترین ها و زیباترین هاست.

مرسدس بنز C کلاس

خانواده پیشرانه های این خودرو تغییرات زیادی خواهند داشت و تقریبا همه موتورها یک سیستم ملایم هیبریدی دارند. شرکت همچنین یک مدل پلاگین هیبریدی نیز می خواهد عرضه کند. مدل قدرتمند آ ام گ گفته می شود دیگر قرار نیست با موتور هشت سیلندر خورجینی توربو دوقلو عرضه شود و به جای آن، از یک موتور شش سیلندر خطی یا یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر با موتور الکتریکی استفاده خواهد کرد.

باید منتظر ماند و دید شرکت چه پیشرانه ای بالاخره برای رقیب بعدی M3 در نظر گرفته است.