تنها چند ماه بعد از رونمایی جگوار F-Pace فیس لیفت برای مدل سال جدید، مدل پرچم دار جگوار F-Pace SVR مدل 2021 نیز به روزرسانی شده است.

مانند مدل فعلی، این شاسی بلند جدید به موتور 5 لیتری سوپرشارژردار 8 سیلندر خورجینی با 542 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور مجهز است که در مقایسه با مدل فعلی خود، 20 نیوتن متر گشتاور بیشتری دارد. خودرو به یک گیربکس هشت دنده اتومات ساخت زد اف آلمان مجهز شده و به کمک یک سیستم دو دیفرانسیل این شاسی بلند صفر تا صد را می تواند در 3.8 ثانیه پر کند. حداکثر سرعت جگوار F-Pace SVR مدل 2021 حدودا 286 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

مهندسان جگوار حالت رانندگی دینامیک خودرو را از نو کالیبره کرده اند تا خودرو شتاب گیری سریع تر، سیستم تعلیق سفت تر و وزن فرمان بهتری داشته باشد. تغییراتی نیز روی سیستم اگزوز خودرو اعمال شده است. جگوار F-Pace SVR مدل 2021 همچنین به قابلیت لانچ دینامیک مجهز شده که از اینرسی قطعات سیستم انتقال قدرت حین تعویض دنده ها برای حفظ قدرت چرخ ها استفاده می کند.

از طرف دیگر، کمک فنرهای هوشمند این شاسی بلند جذاب تغییراتی داشته اند تا سواری بهتری در سرعت های کم در اختیار راننده و سرنشین ها قرار بدهند. ترمزهای بزرگ خودرو نیز با یک بوستر برقی یکپارچه تقویت شده اند که حس و حالی اسپرت به پدال ترمز بخشیده است. تقویت خنک سازی ترمزها همچنین به بهبود عملکرد آن ها کمک خواهد کرد.

کابیناز دیگر موارد قابل توجه جگوار F-Pace SVR مدل 2021 می توان به طراحی جدید بخش جلو و عقب مجهز است که روی هم رفته نیروی لیفت وارده بر خودرو را 35 درصد کاهش داده و از طرفی دیگر ضریب درگ را از 0.37 به 0.36 Cd رسانده است.  از مهم ترین تغییرات ظاهری خودرو می توان به استفاده از چراغ های جلوی تمام LED جدید با دیلایت متفاوت، برخی تغییرات روی کاپوت جلو و چراغ های عقب باریک تر اشاره کرد.

مجموعه ای از تغییرات نیز به مانند مدل های ضعیف تر اف پیس داخل کابین اعمال شده است. از آن جمله باید به صفحه نمایش 12.3 اینچی صفحه کیلومتر و آمپرها، صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 11.4 اینچی جدید با منوهای ساده تر و قابلیت آپدیت اینترنتی اشاره کنیم.