شرکت صنعتی ایران خودرو به زودی رانا پلاس جدید را با سقف شیشه ای و جعبه دنده شش سرعته وارد بازار خواهد کرد. رانا پلاس جدید مجهز به پیشرانه TU5+ می باشد که توانایی تولید قدرت 113 اسب بخار و 144 نیوتن متر گشتاور را دارد.

این پیشرانه برخلاف موتور TU5 ساده مجهز به تکنولوژی CVVT یا همان زمان بندی متغیر سوپاپ است که موجب بهبود میزان آلایندگی شده و قدرت و گشتاور خودرو را افزایش می دهد.

رانا پلاس به عنوان یک خودروی با کیفیت و راحت شناخته می شود و توجه مشتریان به موضوع برای شرکت ایران خودرو اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل ایران خودرو رانا پلاس با جعبه دنده MT6 و سقف پانوراما را برای بهبود فنی، ظاهری و افزایش سطح تجهیزات این خودرو تولید کرده است.

یکی از مشخصات مهم رانا پلاس با سقف پانوراما جعبه دنده جدید و تولید داخل می باشد. این گیربکس شش دنده برای اولین بار است که در داخل کشور تولید و عرضه می شود. دنده ششم در گیربکس MT6 جهت پایین نگاه داشتن دور موتور، کاهش مصرف سوخت، کاهش فشار روی موتور در سرعت های بالا و موجب افزایش طول عمر موتور می شود.

از تجهیزات مهم رانا پلاس با گیربکس MT6 و سقف پانوراما می توان به مواردی مانند فرمان برقی، کروز کنترل، مجموعه کنسول میانی بین دو صندلی، مجموعه کلیدهای شیشه بالابر درها و آیینه برقی جدید و غربیلک فرمان با آرم کرومی به همراه کلیدهای کنترلی بر روی فرمان (MFC) اشاره کرد.

همچنین از امکانات مهم این خودرو می توانیم به مجموعه داشبورد، چراغ های جلو و عقب جدید، جلو پنجره طرح جدید، مجموعه صندلی ها با روکش جدید به همراه ایزوفیکس، دستگیره ها و زه‌های جانبی هم رنگ بدنه، آینه های جانبی جدید راهنمادار و سنسور دنده عقب اشاره نماییم.