امروز خبری منتشر شده که نسل جدید لندرور دیفندر قرار است در فیلم جدید جیمز باند حضور داشته باشد. جدیدترین قسمت از سری فیلم‌های افسانه‌ای جیمز باند با نام No Time to Die قرار است روز 3 آوریل 2020 در بریتانیا اکران عمومی شود و طبق اعلام لندرور، شاهد حضور نسل جدید دیفندر در آن خواهیم بود.

هنوز نقش اصلی دیفندر در این فیلم مشخص نیست، ولی لندرور ادعا می‌کند تیم بدلکارهای فیلم با این خودرو در بدترین جاده‌ها رانندگی کرده و دیفندر جدید از همه آزمون‌ها سربلند بیرون آمده است.

شرکت یک کلیپ ویدیویی منتشر کرده که گروهی از دیفندرهای جدید را در حال رانندگی با سرعت بالا در یک جاده آفرود نشان می‌دهد. در ویدیوی مذکور خودروها در برخی قسمت‌های جاده بالا پایین رفته و ظاهراً یکی از دیفندرها روی کناره خود چپ می‌شود.

دیفندر انتخاب شده برای فیلم مدل سایز متوسط 110 که قرار است زودتر از دو مدل 90 و 130 وارد نمایندگی‌های شرکت در بریتانیا شود. ظاهراً مدلی که در این فیلم به کار گرفته می‌شود تریم قدرتمند X با تجهیزات اضافی مانند رینگ‌های 20 اینچی مشکی و تایرهای آفرود خواهد بود.

قبلاً نیز شایعاتی در مورد حضور نسل جدید لندرور دیفندر در فیلم «زمانی برای مردن نیست» منتشر شده بود. انتشار تصاویر جاسوسی این خودرو در ماه آگوست و قبل از رونمایی رسمی در نمایشگاه فرانکفورت نیز به این شایعات دامن می‌زد.

این شاسی بلند فوق العاده قرار است در فیلم جدید جیمز باند در کنار ابرخودرو جدید استون مارتین والهالا حضور پیدا کند. خبر حضور والهالا در این فیلم تابستان امسال تأیید شده بود. این ابرخودرو هیبریدی موتور وسط جدیدترین مدل استون مارتین محسوب می‌شود که در فیلم‌های جیمز باند حضور پیدا کرده‌اند. قبلاً مدل‌هایی مثل DB5، DBS، ونکوئیش، V8 ونتیج و DB10 در فیلم‌های جیمز باند بازی کرده بودند.

شرکت لندرور همچنین تأیید کرده که خودروی رنج رور اسپرت SVR نیز در کنار برخی مدل‌های کلاسیک مانند سری سه و رنج رور کلاسیک در فیلم حاضر خواهند بود.