ماه پیش مرسدس بنز اعلام کرد که قصد دارد از یک کانسپت جدید در نمایشگاه CES رونمایی کند. اکنون، بالاخره اطلاعاتی در مورد این مدل منتشر شده و نخستین تیزر کانسپت CES مرسدس بنز را می‌توانیم ببینیم.

این تیزر که امروز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، یک کلیپ ویدیویی کوتاه است که در آن می‌توانیم طراحی بخش جلوی نورپردازی شده خودرو را ببینیم. در این بخش شرکت از یک نوار چراغ LED استفاده کرده که در عرض کاپوت کشیده شده است.

این نوار چراغ LED به سه بخش کوچک‌تر در گوشه‌های بیرونی خودرو تقسیم شده و چراغ‌های جلوی متفاوت کانسپت CES مرسدس بنز را تشکیل می‌دهند. پایین‌تر، جلوپنجره خودرو را می‌توان مشاهده کرد که از میان میله‌های نوری آبی به بیرون می‌تابد.

مرسدس هنوز جزئیات بیشتری در مورد این خودرو نگفته، ولی شرکت قبلاً اعلام کرده بود که این خودرو یک مدل کانسپت پیشگام است که در طراحی آن از یکی از خلاق‌ترین برندهای صنعت سرگرمی الهام گرفته شده است.

کانسپت CES مرسدس بنز

شرکت هنوز نگفته منظورش دقیقاً کدام برند است، ولی در بیانیه خود اشاره کرده که این کانسپت قصد دارد تعریفی جدید از لاکچری مدرن را به مردم ارائه کند. ظاهراً باید منتظر برخی تجهیزات و امکانات بسیار خلاقانه و جدید روی این خودرو باشیم.

اطلاعاتی که مرسدس بنز در بیانیه خود داده بسیار گنگ و مبهم هستند، ولی اولا کالنیوس، مدیرعامل دایملر قرار است در مراسم رونمایی خودرو یک سخنرانی کامل و دقیق در مورد تصور شرکت از تعاملات آینده بین انسان و ماشین داشته باشد. با این اوصاف می‌توان حدس زد که کانسپت CES مرسدس بنز به شیوه‌های کنترلی جدید و خلاقانه مجهز خواهد بود.

در شرایطی که مرسدس اطلاعات زیادی از این خودرو منتشر نمی‌کند، برخی منابع اعتقاد دارند کانسپت جدید شرکت یک خودروی الکتریکی از برند جانبی EQ است. این موضوع هنوز تأیید رسمی نشده، ولی با توجه به حضور EQC و کانسپت ویژن EQS در غرفه CES مرسدس بنز می‌تواند احتمال آن را بسیار بالا دانست.

همزمان با رونمایی این کانسپت مرموز که فردا قرار است انجام شود، اطلاعات کامل آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.