همان طور که احتمالا می دانید، بعد از خروج فرانسوی ها از صنعت خودروی ایران، پارس خودرو به عنوان شریک رنو دستش در پوست گردون مانده و خطوط تولیدش همه بیکار شده بودند.

از طرفی، سایپا به عنوان کمپانی مادر پارس خودرو به منظور حل مشکل تعطیلی خطوط تولید این شرکت، بحث تولید و مونتاژ خانواده کوییک خود را به این شرکت سپرد. طی این چند ماهی که کوییک توسط پارس خودرو تولید می شود این خودرو در بازار با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده است.

در همین راستا، شرکت پارس خودرو با انتشار بیانیه ای اعلام کرده که به منظور توسعه خانواده کوییک و افزایش تنوع تولید محصولات خود، قصد دارد خودروی کوییک آر اتوماتیک را به زودی وارد خطوط تولید و خانواده محصولات شرکت سایپا کند.

از زمان شروع تولید کوییک، این خودرو تبدیل به یکی از محبوب ترین محصولات سایپا در برنامه های فروش شرکت شده و همین موضوع سبب شده است که سایپا و پارس خودرو به فکر عرضه مدل اتوماتیک آن به منظور بهره مندی از تقاضای بازار بیفتند.

کوییک آر که زمانی با بحث دو رنگ بودن خودش بسیار در رسانه ها و شبکه های اجتماعی سروصدا کرده و مردم موضوع تغییر رنگ و برخی تغییرات ظاهری و کابین و عرضه کوییک آر به عنوان یک نسل جدید را به سخره می گرفتند، با این اتفاق جدیدی که قرار است برایش بیفتد به نظر می رسد فروش خوبی در بازار تجربه خواهد کرد.

نکته مهم بی رقیب بودن کوییک آر اتوماتیک در سگمنت قیمتی خودش است که می تواند برگ برنده کوییک آر اتوماتیک محسوب شود. باید منتظر ماند و دید استقبال مردم از این خودرو جدید چگونه خواهد بود.

نظر شما در مورد این خودرو چیست؟ آیا حاضرید با توجه به اختلاف قیمت احتمالی حدودا 30 میلیون تومانی کوییک آر اتوماتیک را در مقایسه با مدل دنده ای بخرید؟