سرهنگ حسین پور، رئیس پلیس راهور استان چهار محال و بختیاری امروز طی مصاحبه ای اعلام کرده که  به دلیل شیوع ویروس کرونا و موج چهارم و این موضوع که مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری از 17 فروردین 1400 تعطیل می باشند، مهلت تعویض پلاک و وکالت نامه ها تمدید شده است.

سرهنگ حسین پور گفته کسانی که خودرو خریده و برگ وکالت نامه برای تعویض و شماره گذاری پلاک دارند، به تعداد روزهای تعطیل مراکز تعویض پلاک برابر با ابلاغ نامه ستاد کرونا به تاریخ وکالت نامه آن ها اضافه خواهد شد.

او  با اشاره به اعمال محدودیت ها از ساعت 22 تا 3 بامداد گفته فقط در استان چهار محال و بختیاری 40 هزار خودرو در حال حاضر به دلیل رعایت نکردن محدودیت ها جریمه شده اند.

سرهنگ حسین پور، رئیس پلیس راهور استان چهار محال و بختیاری همچنین عنوان کرده افرادی که به دلیل کارهای ضروری محدودیت ها را رعایت نکرده اند با داشتن کپی کارت یا برگ سبز خودرو، کپی کارت شناسایی و مستندات به پلیس راهور مراجعه کنند تا درخواست آن ها در کمیسیون مورد بررسی قرار بگیرد.

لازم به ذکر است محدودیت های کرونایی با توجه به ادامه وخامت بحران ویروس کرونا در ایران تمدید شده و هنوز معلوم نیست چه زمانی قرار است پایان یابد.