شرکت کیا بالاخره اولین تصاویر رسمی نسل جدید کیا K8 را با ظاهر جذابی که دارد منتشر کرده و جالب است بدانید این اولین مدل کیا با لوگوی جدید شرکت می باشد.

نسل جدید کیا K8 قرار است جانشین نسل دوم کیا K7 باشد که در برخی بازارهای جهانی با نام کیا کادنزا شناخته می شود. کیا تایید کرده که این سدان امسال قرار است در کره جنوبی رونمایی شود، ولی هنوز اشاره نکرده چه زمانی شاهد حضور آن در بازارهای دیگر خواهیم بود.

در بخش جلویی خودرو شاهد یک جلوپنجره دماغه ببر بدون فریم هستیم که به زیبایی در کنار چراغ ها و سپر قرار گرفته و این خودرو را از دیگر مدل های کیا متفاوت می کند. جلوپنجره همچنین یک طرح الماسی بسیار زیبا دارد که مشابه آن را روی چراغ های راهنمای مستقل خودرو هم می بینیم.

نسل جدید کیا K8

نسل جدید کیا K8 یک خط شخصیتی دینامیک و پویا هم دارد که شرکت می گوید در طراحی آن از قایقی که در آب های آرام حرکت می کند الهام گرفته است.

شرکت کیا این طراحی جذاب و تهاجمی را در عقب نیز با کمک چراغ های LED که در گوشه های خودرو کشیده شده اند ادامه داده است.کیا K8

کریم حبیب، مدیر مرکز طراحی جهانی کیا و از مدیران ارشد شرکت در این باره گفته:

در پی ریبرندینگ اخیر شرکت ما، ما با نسل جدید کیا K8 قصد داریم به سمت ارزش های برند جدید خود حرکت کنیم. این سدان مدرن با تاکید سیار شدیدی روی خلاقیت و زیبایی طراحی شده است. در حالی که خودرو سعی کرده به K7 وفادار بماند، ولی نسل جدید کیا K8 نگاهی به آینده نیز دارد. طراحی جذاب خارجی تاکید خاصی روی شخصیت و احساس داشته و با ترکیب این دو یک ظاهر جذاب در بخش جلو و عقب ایجاد کرده است. در طراحی کلی این خودرو از برخی از پیشرفته های کشتی های مسافری دنیا الهام گرفته ایم.

شرکت کیا هنوز تصاویری از کابین کیا K8 منتشر نکرده و چیزی در مورد مشخصات فنی این خودرو نگفته است. در بیانیه کمپانی گفته شده که K8 از نظر پرفورمنس یک خودروی درجه یک، مدرن و پویا خواهد بود. جزئیات بیشتری از این خودرو را احتمالا طی ماه های آتی متوجه خواهیم شد.