شرکت آزنوم یک گالری عکس جدید از خودروی آزنوم پالادیوم منتشر کرده است، خودرویی که باید یکی از عجیب ترین وسایل نقلیه باشد که امسال رونمایی شده اند.

این خودرو در واقع ترکیبی از یک پیکاپ تراک، یک شاسی بلند و یک سدان است و مبتنی بر رم 1500 ساخته شده، از یک موتور 5.7 لیتری هشت سیلندر خورجینی متصل به گیربکس هشت دنده اتومات و سیستم دو دیفرانسیل بهره می برد.

از جمله تغییرات اعمال شده روی موتور این خودرو می توان به اضافه شدن توربوشارژرهای بورگ وارنر، پیستون ها و سوپاپ های متفاوت، میل سوپاپ و گاردان جدید، واشر سرسیلندر سه لایه فلزی، انژکتورهای قوی تر و سیستم اگزوز جدید اشاره کرد. علاوه بر این، موتور می تواند در برخی شرایط خاص با نصف سیلندرها کار کرده و مصرف سوخت را بهبود ببخشد.

با مجموع خروجی 700 اسب بخار قدرت و 950 نیوتن متر گشتاور، آزنوم پالادیوم صفر تا صد را قادر است در 4.5 ثانیه پر کند و حداکثر سرعت آن 210 کیلومتر بر ساعت می باشد.

کابین آزنوم پالادیومشرکت آزنوم خودروی پالادیوم را به ترمزهای قدرتمند برمبو با دیسک های ترمز تهویه دار 408 در 34 میلی متری با کالیپرهای شش پیستون در جلو و دیسک ترمز 380 در 28 میلی متری با کالیپرهای چهار پیستون در عقب مجهز کرده است. سیستم تعلیق نیز از نو طراحی شده است و کمک فنرها به صورت اختصاصی برای آزنوم پالادیوم ساخته شده اند. این کمک فنرها در مقایسه با شاسی اورجینال 30 میلی متر به زمین نزدیک تر شده اند.

شرکت قصد دارد از خودروی پالادیوم فقط 10 دستگاه تولید کند و قیمت آن بعدا اعلام خواهد شد. آزنوم انتظار دارد این خودرو مشتریانی از خاورمیانه، روسیه، چین و آمریکا داشته باشد. نظر شما در مورد این خودرو عجیب و غریب چیست؟ لطفا نظراتتان را با ما و دیگر مخاطبان مجله خودرو سوییچ در میان بگذارید.