شرکت هوندا پروژه طراحی و توسعه هوندا سیویک هاچ بک 2022 را با تمام توان خود پیش می برد و اخیرا، عکاسان جاسوسی موفق شده اند تا یک نمونه تستی آن را با پوشش استتاری کم تر از همیشه شکار کنند.

در حالی که این نمونه هنوز پوشش استتاری روی خود دارد، ولی ما می توانیم نگاه بهتری به طراحی بخش جلوی خودرو که به چراغ های باریک تر و یک جلوپنجره جدید مجهز شده داشته باشیم. پایین تر از جلوپنجره شرکت یک دریچه ورودی هوای عریض با میله های افقی قرار داده که ظاهر بخش جلوی خودرو را بسیار زیباتر کرده است.

عقب از ستون جلوی خودرو که می رویم شاهد تغییرات بزرگ تری هستیم و میزان کاورهای خودرو نیز کم تر می شوند. ما همچنین می توانیم در این بخش یک خط کمر سنتی تر و یک پنجره عقب بزرگ تر را ببینیم.

در عقب، هوندا سیویک هاچ بک 2022 طراحی محافظه کارانه تری دارد و خبری از باله و سپر عقب تهویه دار نیست. البته اگر با دقت به تصاویر نگاه کنید می توانید یک دیفیوزر کوچک و چراغ های عقب جدیدی که طراحی آن ما را به یاد دوج چارجر می اندازند ببینید.

هوندا سیویک هاچ بک 2022

عکاسان جاسوسی موفق نشده اند نگاه خوبی به داخل کابین بیندازند، ولی هوندا پاییز امسال با رونمایی از کانسپت سیویک پیش نمایشی از کابین این خودرو منتشر کرده بود. در تصویر تیزری که از کابین منتشر شده، می توان دید که هوندا سیویک هاچ بک 2022 یک طراحی مینیمالیستی با داشبورد باریک و یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 9 اینچی خواهد داشت.

این خودرو همچنین یک صفحه کیلومتر و آمپرهای دیجیتالی در با طراحی زیبا دارد. از سوی دیگر ما انتظار یک کنسول مرکزی با جالیوانی های بزرگ و یک دسته دنده سنتی را داریم.

هوندا سیویک

گزینه های پیشرانه هوندا سیویک هاچ بک 2022 در حال حاضر بزرگ ترین راز این خودرو هستند، ولی برخی گزارش ها می گویند سیویک کماکان از یک موتور 1.5 لیتری توربو چهار سیلندر با 174 اسب بخار قدرت و 220 نیوتن متر گشتاور استفاده خواهد کرد. هوندا همچنین تایید کرده که برای این خودرو نسخه های جدید Si و Type R را هم ارائه خواهد کرد. برخی منابع می گویند سیویک تیپ آر جدید کماکان با همان موتور 2 لیتری توربو چهار سیلندر با 306 اسب بخار قدرت عرضه خواهد شد.

به محض رونمایی هوندا سیویک هاچ بک 2022 که در فصل بهار انجام خواهد شد قطعا اطلاعات بیشتری از این خودرو به دست خواهیم آورد.