نخستین بار بهار امسال بود که تصاویر جاسوسی رنو تلیسمان فیس لیفت را دیدیم و اکنون، در این مطلب قصد داریم اولین تصاویر جاسوسی رنو تلیسمان گرندتور 2020 که نسخه استیشن آن محسوب می شود را با شما به اشتراک بگذاریم.

همانند مدل سدان، نسخه استیشن گرندتور نیز فقط در بخش‌های جلو و عقب به پوشش استتاری مجهز شده و می‌توان این گونه نتیجه گرفت که تغییرات ظاهری مدل فیس لیفت فقط در این بخش‌ها اعمال شده‌اند. این مدل تستی رنو تلیسمان گرندتور در جلو پوشش استتاری کم‌تری به نسبت مدل سدان این خودرو دارد و از این رو، بخش‌های بیشتری از طراحی سپر جلو را می‌توانیم ببینیم.

عقب رنو تلیسمان گرندتور 2020

ظاهر خودرو در این بخش خیلی تغییری نکرده است. چراغ‌های مه شکن گرد با قاب جدید خود در دو سمت سپر به چشم می زند و خط کرومی جدیدی را بالای مه شکن‌ها می‌توانیم ببینیم که کل عرض سپر را گرفته است.

با توجه به نواری که روی جلوپنجره خودرو کشیده شده، می‌توان انتظار برخی تغییرات در این بخش را هم داشت. لوگوی رنو و همچنین قاب چراغ‌های جلو نیز پوشیده شده‌اند. چراغ‌های جلوی خودرو کاملاً جدید بوده و از تکنولوژی LED بهره می‌برند. با نگاهی اولیه به چراغ‌ها می‌توان حدس زد که در این بخش خودرو ظاهری شبیه به فولکس واگن پاسات دارد. در عقب، چراغ‌های خودرو تغییرات زیادی داشته‌اند و سپر نیز به روزرسانی شده است.

هنوز تصاویری از طراحی کابین رنو تلیسمان گرندتور 2020 ندیده‌ایم، ولی به طور کلی انتظار تغییرات بزرگ در این بخش را نداریم. نهایتاً رنو سیستم اطلاعات سرگرمی به روز شده، رنگ‌های جدید برای روکش صندلی‌ها و برخی تزئینات جدید را بخواهد اینجا ارائه کند.

با توجه به این که رنو کل خانواده پیشرانه‌های خود را مطابق با استانداردهای WLTP تغییر داده است، زیر کاپوت این خودرو نیز چیزی تغییر نخواهد کرد. خانواده رنو تلیسمان 2020 سال جاری میلادی و به احتمال زیاد در نمایشگاه خودروی فرانکفورت امسال رونمایی خواهد شد.