کمپین تصاویر تیزر خودروی هیوندای کونا N با انتشار یک سری تصاویر و همچنین جزئیات جدید وارد مرحله حساس تری شده است. این خودرو از آن با عنوان یک شاسی بلند قدرتمند یاد می شود، در واقع اولین کراس اور پرفورمنس هیوندای می باشد.

شرکت مشخصات فنی دقیق آن را هنوز اعلام نکرده، ولی تایید نموده که هیوندای کونا N به یک موتور 2 لیتری توربو و یک گیربکس هشت دنده اتومات دو کلاچه مجهز خواهد بود. شرکت همچنین گفته که مجموعه ای از تجهیزات های پرفورمنس مانند لانچ کنترل را قصد دارد روی آن ارائه کند.

در حالی که کراس اورها به خودی خود اسپرت نیستند، شرکت می گوید که این خودرو یک تجربه سواری قدرتمند و در عین حال چالاک خواهد داشت. در بیانیه هیوندای در این مورد آمده که این خودرو به عنوان یک شاسی بلند قدرتمند، علاوه بر سواری جذاب مانند دیگر مدل های N، خودرویی همه کاره خواهد بود.

عقب هیوندای کونا Nهمان طور که از این تصاویر رسمی منتشر شده می توان متوجه شد، هیوندای کونا N ظاهری بسیار اسپرت خواهد داشت. شرکت اطلاعات بیشتری از آن را طی هفته های آتی می خواهد منتشر کند. از این تصاویر خیلی نمی توان متوجه جزئیات ظاهری آن شد، ولی این خودروبه سپرهایی جدید و دو سراگزوز متفاوت مجهز می باشد. ما همچنین می توانیم رینگ هایی زیبا را ببینیم که به یک سیستم ترمز های پرفورمنس با کالیپرهای قرمز رنگ مجهز شده است.

هیوندای در مورد مشخصات فنی خودرو اطلاعات زیادی نداده، ولی این مدل قرار است در خانواده کونا جایگاهی بالاتر از کونا N لاین داشته باشد. خودروی مذکور از یک موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر توربو با 195 اسب بخار قدرت و 265 نیوتن متر گشتاور بهره می برد.  علاوه بر داشتن حجم موتور بیشتر، هیوندای کونا N تا 275 اسب بخار قدرت نیز خواهد داشت.