اگر شما یک مأمور پلیس و درعین حال ماشین باز هستید، شاید بتوانید شغل رویایی خود را در پرجمعیت‌ترین شهر امارات متحده عربی، دوبی پیدا کنید. اداره پلیس این شهر برخی از بهترین ابرخودروهای بازار را در اختیار دارد که از جمله بهترین آن‌ها می‌توان به پورشه 918 اسپایدر، بوگاتی ویرون، استون مارتین One-77 و فورد موستانگ تیونینگ Roush اشاره کرد. اگر این موارد هنوز شما را برای استخدام به عنوان پلیس در دوبی ترغیب نکرده باید موارد دیگری مانند لامبورگینی آونتادور، آئودی R8 یا حتی رنو توئیزی را نیز نام ببریم. آیا به این فکر کرده‌اید که خودروی بعدی پلیس دوبی چه می‌تواند باشد؟ بله، تسلا سایبرتراک

اداره پلیس شهر دوبی این هفته تصویری از پیکاپ الکتریکی تسلا سایبرتراک منتشر کرد که لباس سبز رنگ پلیس دوبی را بر تن کرده بود. در حالی که در توییت اداره پلیس دوبی گفته شده این خودرو از سال 2020 وارد ناوگان پلیس این شهر خواهد شد، ولی به احتمال زیاد این اتفاق نمی‌تواند بیفتد، زیرا تسلا اعلام کرده تولید مدل‌های پایه و مید رنج خودرو از اواخر سال 2021 قرار است شروع شود. مدل پرچم دار تسلا سایبرتراک سه موتور الکتریکی دارد و قرار است از اواخر سال 2022 وارد بازارهای جهانی شود.

در مصاحبه‌ای با وب سایت Arabian Business، عبدالله خلیفه آل ماری، ژنرال ارشد اداره پلیس دوبی گفته که از تسلا سایبرتراک برای گشت زنی در محدوده‌هایی که توریست‌های زیادی حضور دارند استفاده خواهد شد. در این مرحله مشخص نیست اداره پلیس دوبی کدام نسخه از این خودرو را خریداری کرده، ولی حس ما این است که انتخاب پلیس دوبی بدون شک مدل سه موتور 70 هزار دلاری می‌باشد که صفر تا صد را در 2.9 ثانیه پر کرده و ظرفیت پیمایش الکتریکی برابر با 800 کیلومتر دارد.

شرایط پیش فروش با پرداخت 100 دلار برای خرید تسلا سایبرتراک تنها چند روز بعد از این که اداره پلیس دوبی اعلام کرد آن را وارد ناوگان خود می‌کند رسانه‌ای شد. چند روز قبل‌تر از این اتفاق جالب است بدانید اداره پلیس دوبی اعلام کرده بود یک دستگاه مرسدس – آ ام گ GT 63 S وارد ناوگان خود کرده است. تسلا سایبرتراک سفارش داده شده توسط پلیس دوبی یکی از 250 هزار فقره ثبت سفارشی می‌باشد که تسلا تاکنون برای این پیکاپ تراک الکتریکی بعد از رونمایی در نمایشگاه لس آنجلس 2019 دریافت کرده است.