امروز صبح طی مراسمی که در شرکت پارس خودرو برگزار شد و در حضور قائم مقام فروش شرکت سایپا، مدیرعامل شرکت پارس خودرو و همچنین نخستین خریداران کوییک R از این خودرو رونمایی و به مشتریان تحویل داده شد.

در این مراسم علی شیخ زاده مدیر عامل شرکت پارس خودرو با اشاره به زحمات و حمایت‌های مدیر عامل شرکت سایپا در بحث طراحی و تولید خودروی کوییک R گفته:

این خودرو به عنوان محصولا جدید جدید پارس خودرو با درایت و حمایت مدیر عامل شرکت سایپا به پارس خودرو که با کیفیت‌ترین شرکت خودروسازی ایران محسوب می‌شود آمد و همکاران بنده در شرکت قرار است با دقت و تلاش شبانه روزی کوییک R را با کیفیت بالا و درشان مشتریان تولید و روانه بازار کنند. این خودروی جدید شرکت سایپا که در پارس خودرو تولید می‌شود می‌تواند نوید دهنده روزهای بهتر و یک شروع دوباره برای تکرار روزهای خوب صنعت خودروی کشور در شرایط تحریم‌های ظالمانه آمریکا باشد.

در حاشیه برگزاری این مراسم بهنام خلج معاون کیفیت شرکت پارس خودرو هم با اشاره به کیفیت خوب خودروی کوییک R گفته:

ما در شرکت پارس خودرو می‌توانستیم کوییک R را زودتر از این هم به بازار عرضه کنیم، ولی همه سعی و تلاش شرکت پارس خودرو حفظ کیفیت خوب محصولات و ارتقا سطح کیفی آن‌ها است. به همین علت سعی کردیم با سخت گیری در آزمایش‌های های کیفیت، به بالاترین سطح ممکن دست پیدا کرده و بعد از آن این خودرو را روانه بازار کنیم.

در پایان این مراسم مدیر عامل شرکت پارس خودرو با تقدیر از نخستین مشتریان کوییک R، سوئیچ این خودروها را به خریداران تحویل داد.

خودروی کوییک R به عنوان یکی از جدیدترین محصولات سایپا محسوب می‌شود که در آخرین شرایط پیش فروش سایپا ویژه دی ماه، شرکت آن را با پیش پرداخت 34 میلیون و 700 هزار تومان و موعد تحویل پاییز 99 می‌فروشد. برای کسب اطلاعات بیشتری می‌توانید به صفحه شرایط فروش سایپا در مجله سوییچ مراجعه کنید.