طبق جدیدترین اخبار منتشر شده در رسانه های خودرویی، نسخه جدید خودرو جک S5 طی روزهای آینده توسط شرکت کرمان موتور به بازار عرضه خواهد شد.

نمونه ای که در تصویر مشاهده می کنید، در سایت رسمی جک به نام S5II معرفی شده است. نسخه فیس لیفت جک S5 شباهت زیادی با مدل اولیه دارد و طراحان این شرکت یک فیس لیفت جزئی را روی این شاسی بلند اعمال کرده اند.

یک جلوپنجره کرومی و پلاستیک مشکی رنگ در قسمت میانی به جلو پنجره این خودرو اضافه شده است. همچنین چراغ های مه شکن نسبت به مدل قبلی تغییر کرده و تهاجمی شده است.

جک اس 5

همانند اغلب فیس لیفت ها نمای کلی نسخه جدید جک S5 بدون تغییر باقی مانده و شاهد همان ظاهر اولیه هستیم. در قسمت عقب خودرو هم شاهد هیچگونه تغییر نیستیم و ظاهرا طراحان جک از این قسمت خودرو به اندازه کافی رضایت داشته اند.

فیس لیفت جک S5 در سال 2017 انجام شده، به همین دلیل لوگو ستاره جک در این خودرو مشاهده می شود هرچند پس از مدتی لوگو جدید به جلوپنجره این خودرو اضافه شد.

جک S5شرکت کرمان موتور هنوز اطلاعات دقیقی از این خودرو منتشر نکرده است اما احتمالا موتور این خودرو همان پیشرانه خودرو KMC K7 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با 174 اسب بخار قدرت و 251 نیوتن متر گشتاور باشد.

به احتمال زیاد طی روزهای آتی بخشنامه فروش نسخه جدید جک S5 توسط کرمان موتور فعال خواهد شد.