چند وقتی است که خبر عرضه احتمالی تویوتا هایلوکس GR منتشر شده که قرار است با یک موتور شش سیلندر خورجینی روانه بازار شود. دیروز گزارش جدیدی منتشر شده که می گوید به احتمال زیاد این خودرو به موتور 3.3 لیتری دیزلی شش سیلندر خورجینی لندکروزر جدید مجهز خواهد شد که در این صورت، هایلوکس GR می تواند رقیبی بسیار جدی برای نسل جدید فورد رنجر رپتور باشد.

به غیر از هایلوکس، سوپرا، 86 و یاریس، به نظر می رسد شرکت تویوتا تصمیم گرفته خانواده GR را بیشتر گسترش بدهد و در همین راستا، نسل جدید لندکروزر نیز یکی از گزینه های احتمالی است.

یکی از سخنگوهای تویوتا استرالیا در مصاحبه ای با وب سایت استرالیایی Carsales گفته که هیچ دلیلی برای عدم عرضه نسخه های GR دو خودرو لندکروزر و هایلوکس از نظر او وجود ندارد و شرکت نام تجاری آن ها را نیز ثبت کرده است.

یک نسخه GR لندکروز جدید فول بدون شک گزینه بسیار جذابی برای بازار می تواند باشد. با توجه به پلت فرم قدرتمندی که این خودرو دارد و محبوبیت بالای آن در سراسر دنیا، قطعا باید انتظار فروشی بسیار خوب برای این خودرو داشت. جالب است بدانید در برخی گزارش ها ادعا شده که نسخه GR لندکروز جدید احتمالا به موتور 8 سیلندر خورجینی توربو دوقلوی 268 اسب بخاری که توسط لکسوس طراحی شده مجهز خواهد بود.نسخه GR تویوتا لندکروز جدید

از مدل های دیگر تویوتا چه خبر؟ این سخنگوی شرکت تویوتا استرالیا گفته که کمپانی برنامه های ویژه ای برای مدل های GR دارد. امسال به احتمال زیاد شاهد رونمایی تویوتا کرولا GR در کنار نسخه GR فورچونر نیز خواهیم بود.

احتمال عرضه نسخه GR لندکروز جدید در بازار آمریکا بسیار اندک است. جالب این که طی ماه جاری گزارش های متعددی در مورد احتمال خروج همیشگی تویوتا لندکروزر از بازار آمریکا منتشر شده بود. طی سال های آینده به احتمال زیاد شاهد این اتفاق خواهیم بود.