بعد از ماه‌ها گمانه زنی و انتشار شایعات مختلف، شرکت جنرال موتورز بالاخره تأیید کرد که برند هامر را می‌خواهد دوباره زنده کند. این شرکت هنوز جزئیات زیادی از پیکاپ الکتریکی هامر منتشر نکرده، ولی برخی منابع می‌گوید بازگشت هامر در قالب یک وانت تمام الکتریکی با 1000 اسب بخار قدرت و 15 هزار و 574 نیوتن متر گشتاور اتفاق خواهد افتاد. این ترکیب خودرو را قادر می‌سازد تا زیر 3 ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر در ساعت افزایش دهد.

این مدل با نام جی ‌ام سی هامر الکتریکی قرار است به صورت رسمی روز 20 مه رونمایی شود. در همین حال جنرال موتورز تصویر تیزری از این خودرو منتشر کرده که نشان می‌دهد این مدل از یک جلوپنجره زیبا با شش اسلات و چراغ‌های جلوی LED بهره می‌برد. پایین آن‌ها همچنین می‌توانیم یک سپر جلوی جذاب و لوگوی GMC را ببینیم.

جزئیات دیگر را به سختی می‌توان از این عکس متوجه شد، ولی به نظر خودرو به یک کاپوت عضلانی و آینه‌های مربعی شکل مجهز شده است. این پیکاپ تمام الکتریکی همچنین به سبک هامر H2 افسانه‌ای چراغ‌هایی روی سقف خود خواهد داشت.

علاوه بر انتشار این تصویر تیزر، جنرال موتورز اعلام کرده قصد دارد از این پیکاپ جدید خود در تبلیغ تلویزیونی ویژه سوپربول به نام «انقلاب بی صدا» استفاده کند. این تبلیغ 30 ثانیه‌ای در طول کوارتر دوم بازی پخش خواهد شد و شرکت گفته در این تبلیغ کوتاه سعی کرده روی نشان دادن پرفورمنس فوق العاده جذاب اولین تراک الکتریکی خود تمرکز کند. شرکت همچنین می‌گوید در این تبلیغ برخی توانایی‌های فوق العاده آفرود این خودرو در معرض نمایش مردم قرار خواهد گرفت.

دانکن آلدرد، از مدیران ارشد بیوک و جی ‌ام سی در این باره گفته:

جی ‌ام سی برخی تراک ها و شاسی بلندها قدرتمند و در عین حال لوکس می‌سازد و جی‌ ام سی هامر الکتریکی قطعاً ادامه دهنده این مسیر خواهد بود. ما از این که قصد داریم اولین تراک تمام الکتریکی خود را در طول پخش پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی سال رونمایی رسمی کنیم بسیار هیجان زده هستیم.

تراک الکتریکی هامر در خط تولید دیترویت – ساخته خواهد شد و از پاییز 2021 قرار است وارد بازار شود.