الهام آزاد، عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس از اهمیت و اولویت رسیدگی به وضعیت بازار خودرو و بورس در کمیسیون خبر داد و گفته که قطعا می توان با نظارت بیشتر از تخلفات و کم کاری ها جلوگیری کرد. وی در خصوص ورود کمیسیون اصل نود مجلس به موضوع گرانی خودرو نیز گفته که با کارشناسان بازار خودرو نشست های گوناگونی داشته ایم و بررسی ها در این خصوص انجام گرفته است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس در ادامه صحبت خود گفته راهکارهایی که برای بازار خودرو پیش بینی شده ممکن است در مدت زمان کم عملی نشوند؛ اما قطعا به مرور زمان تاثیر خود را در بازار خودرو نشان خواهد داد.

الهام آزاد، در پایان صحبت خود خاطرنشان کرده که قطعا می توان با نظارت بیشتر از تخلفات و کم کاری ها جلوگیری کرد و این موضوع در دستور کار کمیسیون اصل نود مجلس یازدهم قرار دارد.

از زمان شروع به کار مجلس از سال پیش تاکنون بحث ساماندهی بازار خودرو یکی از بحث های داغ این مجلس بوده و بسیاری از نمایندگان و اعضای کمیسیون صنایع بارها در این مورد صحبت کرده اند.

طرح ساماندهی بازار خودرو که از زمان مجالس قبلی هیچ وقت به سرانجام نرسیده و فقط بین مجلس های مختلف پاس کاری شده باید ببینیم بالاخره تکلیف آن در مجلس فعلی چه خواهد شد و آیا بالاخره مجلس موفق به ساماندهی آشفته بازار خودروی ایران خواهد شد یا نه.