در ادامه کمپین تبلیغاتی گسترده سلتوس، شرکت کیا یک تیزر ویدیویی دیگر برای این کراس اور جذاب خود منتشر کرده است. درست مانند تیزر قبلی، در این ویدیوی جدید از کیا سلتوس 2020 می‌توانیم بخش‌های بیشتری از کیا سلتوس را ببینیم. گرچه خیلی از بخش‌های خودرو را در ویدیوی قبلی دیده بودیم، ولی در این تیزر بخش‌های جلو و عقب خودرو را به همراه یکی از این رینگ‌ها بهتر از همیشه می‌توانیم ببینیم.

مدت‌هاست که همه ما از طراحی و توسعه یک کراس اور کامپکت جدید توسط شرکت کیا باخبر هستیم. با این اوصاف، هنوز بخش اعظمی از طراحی نهایی کیا سلتوس را کسی ندیده، گرچه هرچقدر که به زمان رونمایی خودرو که نزدیک‌تر می‌شویم، تیزرهای تصویری و ویدیویی بخش‌های بیشتری از سلتوس را نمایش می‌دهند. البته، قضاوت در مورد طراحی نهایی یک خودرو با ویدیو و تصاویر تیزر کار بسیار سختی است.

رینگ کیا سلتوس

کیا می‌گوید این کراس اور را برای نسل جوان و علاقه مندان تکنولوژی که هم اکنون گزینه‌های زیادی برای خرید کراس اور کامپکت پیش روی خود می‌بینند طراحی کرده است. با توجه به شلوغ بودن این سگمنت، کیا برای جلب توجه مشتریان باید سلتوس را به یک مدل واقعاً خاص تبدیل کند. ظاهراً کیا در تلاش است تا به کمک جلوپنجره دماغ ببر، چراغ‌های جلوی باریک و طراحی عضلانی بخش عقب ظاهری لوکس به سلتوس بدهد.

در حالی که تاکنون تصاویری از کابین خودرو منتشر نشده، ولی می‌توان با توجه به محصولات اخیر کیا، شکل کلی آن را حدس زد. گرچه به احتمال زیاد کیا سلتوس به یک صفحه نمایش 10.25 اینچی مجهز خواهد بود، ولی در این خودرو خبری از صفحه کیلومتر و آمپرهای دیجیتال نیست.

شرکت کیا اخیراً با رونمایی از شاسی بلند تلوراید و مدل فیس لیفت سول، هم اکنون در حال انجام یک رنسانس در محصولات خود است و در همین راستا، به زودی شاهد رونمایی نسل جدید سورنتو و موهاوی نیز خواهیم بود. بدون شک سلتوس به افزایش تنوع خانواده کراس اورها و شاسی بلندهای کیا کمک زیادی می‌کند. کیا سلتوس مدل 2020 اواخر هفته جاری طبق برنامه قرار است رونمایی شود.