همان طور که می دانید، یک مرسدس بنز E کلاس جدید در راه است. شرکت مرسدس بنز چند روز پیش با انتشار مجموعه‌ای از تصاویر تیزر با نمونه‌های اولیه با پوشش استتاری در شهر لاس وگاس تا حدودی ما را با طراحی مرسدس بنز E کلاس مدل 2021 آشنا کرد. از نظر ظاهری، تغییرات خودرو اندک بوده، ولی در بخش جلو بسیار قابل توجه هستند. در عقب خودرو نیز شاهد چراغ‌های جدیدی برای این خودرو خواهیم بود. با الهام گرفتن از این تصاویر، طراحان روسی تصاویر رندر جدیدی از این خودرو و ظاهر جدید احتمالی آن منتشر کرده‌اند.

در این تصاویر رندر یک سدان E کلاس مدل پایه را می‌توانیم با چراغ‌های جلوی کوچک‌تر، یک جلوپنجره بزرگ‌تر و دریچه ورودی هوای عرض تر در بخش پایینی ببینیم. در عقب، شاهد طراحی کاملاً جدید چراغ‌ها هستیم که لنزهای افقی باریک‌تر آن شباهت زیادی به آن چه روی CLS کلاس جدید دیده بودیم دارند. قسمت پایینی در عقب نیز تغییراتی داشته تا با طراحی جدید چراغ‌ها هماهنگ باشد. در بخش پایینی طراحی قسمت عقب تقریباً تغییر خاصی مشاهده نمی‌شود.

طراحی بخش عقب مرسدس بنز E کلاس مدل 2021

از نظر ظاهری، این یک به روزرسانی کاملاً محافظه کارانه برای E کلاس می‌باشد، و داخل کابین نیز تغییرات زیادی رخ نداده است. به جز یک فرمان جدید، دیگر بخش‌ها تقریباً همان گونه هستند که در مرسدس بنز E کلاس فعلی مشاهده کرده‌ایم. آخرین نسخه سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX جدیدترین تکنولوژی‌ها را در اختیار مرسدس بنز E کلاس مدل 2021 قرار داده و همچنین شاهد آخرین نسخه سیستم‌های ایمنی و کمکی رانندگی هستیم. بحث الکتریکی سازی در این خودرو بسیار داغ بوده و شرکت هفت مدل پلاگین هیبریدی از نسخه‌های سدان گرفته تا مدل‌های 4MATIC و استیشن برای E کلاس فیس لیفت در نظر گرفته است.

مرسدس نگفته که دقیقاً در چه تاریخی E کلاس جدید وارد بازار خواهد شد، ولی با اطمینان می‌توانیم بگوییم لانچ بازار این خودرو قطعاً از اروپا قرار است شروع شود. پیش بینی می‌شود تابستان سال 2020 شاهد ورود این خودرو به بازار باشیم. احتمالاً مدتی بعد از آن در دیگر بازارهای جهانی نیز این خودرو وارد نمایندگی‌های مرسدس بنز می‌شود.