شرکت رنو بار دیگر و این بار قبل از رونمایی رسمی فردا، تصویری تیزر از کراس اور رنو کایگر معرفی کرده است.

این خودرو که پیش نمایشی از آن را در قالب کانسپتی به همین اسم دیده بودیم، در مدل تولیدی خود ظاهر اصلی کانسپت را حفظ کرده، ولی برخی تغییرات جزئی را می توان در آن دید.

در جلو، ما می توانیم یک جلوپنجره جدید که لوگوی بزرگ رنو را روی خود دارد ببینیم. در کناره های جلوپنجره چراغ های دیلایت زیبای LED قرار گرفته اند و خبری از Electric Uniborow مدل کانسپت در آن نیست.

جزئیات بیشتر را به سختی می توان از روی عکس تیزر رنو کایگر متوجه شد، ولی یک پنجره عقب آشنا و باربندهایی شبیه به دیگر محصولات رنو را می توانیم ببینیم. چراغ های پایینی دقیقا مشابه مدل کانسپت رنو کایگر هستند، ولی به نظر می رسد مدل تولیدی این خودرو سپر جلویی کم تر تهاجمی خواهد داشت.

کایگر
کانسپت رنو کایگر

رنو هنوز اطلاعات زیادی در مورد خودرو منتشر نکرده، ولی این مدل طولی کم تر از 4 متر داشته و ویژه بازار خودروی هند طراحی شده است. هنگام معرفی مدل کانسپت، رنو گفته بود که مدل تولیدی این خودرو ویژه کسانی طراحی شده است که به دنبال یک شاسی بلند زیبا و مدرن هستند. رنو می گوید 51 درصد بازار هند را مشتریان این چنینی تشکیل می دهند. شرکت همچنین قول داده که رنو کایگر بسیار جادار خواهد بود.

در حالی که بازار اصلی کایگر کشور هند می باشد، ولی رنو گفته که این کراس اور را به بازارهای دیگر نیز صادر خواهد کرد. هنوز جزئیاتی در مورد این کشورها منتشر نشده، ولی به نظر می رسد هدف این کراس اور بازارهای نوظهور می باشد.

چیزی در مورد مشخصات فنی این خودرو نمی دانیم، ولی کایگر روی پلت فرم CMFA+ ساخته شده و یه یک موتور توربو کاملا جدید مجهز خواهد شد.