تقریباً دو روز پیش بود که تصویری از فولکس واگن تیگوان مدل 2021 در اینستاگرام بدون پوشش استتاری منتشر شده بود. این تصویر که البته خیلی هم واضح نبود، تغییرات طراحی این خودرو را به عنوان یکی از محصولات پرفروش شرکت نشان می‌داد. مطابق این تصویر جاسوسی، وب سایت Kolesa.ru تلاش کرده تا یک تصویر رندر از این خودروی جذاب طراحی کند.

در این تصویر رندر فولکس واگن تیگوان مدل 2021 طراحی بدنه بسیار بالغانه تری در مقایسه با مدل فعلی دارد. موضوعی که به لطف طراحی بخش جلو با جلوپنجره پایینی بزرگ‌تر به دست آمده است. البته طراح این تیگوان سفید رنگ آن را در قالب مدل قدرتمند آر لاین تصور کرده و به همین دلیل خودرو به یک دیفیوزر عقب بزرگ و دو سراگزوز مجهز می‌باشد. در عقب همچنین یک اسپویلر زیبا را نیز می‌توانیم ببینیم. از دیگر موارد متفاوت این مدل می‌توان به رینگ‌های بزرگ و همچنین نشان‌های آر لاین اشاره کرد که در مدل‌های پایین‌تر خبری از این موارد نخواهد بود.

عقب فولکس واگن تیگوان مدل 2021

فولکس واگن تیگوان مدل 2021 همچنین به چراغ‌های عقب جدید مجهز خواهد شد. همان طور که در تصویر هم می‌توانید ببینید، به احتمال زیاد در تیگوان فیس لیفت نیز مانند آرتئون، نسل هشتم گلف و نسل جدید توارگ شاهد نام تیگوان بین چراغ‌های عقب خواهیم بود.

قبلاً گزارش‌هایی منتشر شده بود که تیگوان جدید امسال در کنار یک نمونه اولیه تیگوان R قرار است رونمایی شود. تیگوان R به احتمال زیاد در سال 2021 با یک موتور 2 لیتری توربو متصل به گیربکس دو کلاچه DSG اتومات و تا 300 اسب بخار قدرت وارد بازار خواهد شد. مدل استاندارد این خودرو احتمالاً تا چند ماه آینده و شاید در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی خواهد شد. فروش فولکس واگن تیگوان مدل 2021 اندکی بعد از رونمایی قرار است شروع شود.

نظر شما در مورد فولکس واگن تیگوان فیس لیفت چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما و دیگر مخاطبان مجله خودرو سوییچ در میان بگذارید.