اواخر سال قبل میلادی، گزارشی منتشر شد که شرکت لندرور در حال طراحی و توسه یک شاسی بلند آفرود جدید الهام گرفته از لندرور دیفندر است. در شرایطی که هنوز مشخص نیست آیا واقعاً چنین مدلی وجود خارجی دارد یا نه، تصاویر رندر آن در اینترنت منتشر شده است.

این تصاویر را یک طراح خودروی به نام دژان هریستوف طراحی کرده و طبق گفته وی، این خودرو از یک طراحی جعبه‌ای با خطوط مستقیم و سطوح صاف بهره می‌برد تا به بهترین شکل بتواند از دیفندر الهام گرفته باشد.

از جلو که به خودرو نگاه می‌کنید، این مدل رندر شده له لطف جلوپنجره خود و همچنین نشان بزرگ دیفندر ظاهری کاملاً شبیه به یک لندرور دارد. طراحی چراغ‌های جلو بسیار جالب بوده و شاهد استفاده از نوارهای باریک LED نصب شده در بخش جلویی هستیم. برخی از مدل‌های رندر شده در این تصاویر همچنین به چراغ‌های LED اضافی نصب شده در دو طرف جلوپنجره مجهز هستند.

شاسی بلند آفرود جدید لندرور

از موارد قابل توجه دیگر در طراحی ظاهری این خودرو می‌توان به سقف فلت و آینه بغل‌های مربعی اشاره کرد. جالب این که در تصاویر رندر هم مدل دو در و هم مدل چهار در شاسی بلند آفرود جدید لندرور را می‌توانیم ببینیم. بدون شک مدل دو در این خودرو با توجه به فاصله بین دو محور اندکی که دارد می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای آفرود باشد.

چراغ‌های عقب LED، کاور چرخ زاپاس نصب شده روی در عقب، رکاب‌ها و یک سانروف بزرگ تکمیل کننده طراحی خاص ظاهری این خودرو هستند.

برخی منابع می گویند شاسی بلند آفرود جدید لندرور ممکن است روی یک پلت فرم جدید به نام Omega-Arc ساخت شرکت هندی تاتا سوار شود. از سوی دیگر احتمال استفاده از پلت فرم فولادی D8 نیز برای این خودرو وجود دارد.

شاسی بلند آفرود جدید لندرور در حالی که هنوز از سوی شرکت به صورت رسمی تأیید نشده، ولی گفته می‌شود اوایل سال 2021 وارد بازار خواهد شد، بنابراین اگر این گزارشات صحت داشته باشند، به زودی این خودرو را خواهیم دید.