از زمان رونمایی خودروی بی ام و سری 4 مدل 2021 بیشترین بحث ها در مورد آن به طراحی بخش جلو، مخصوصا جلوپنجره فوق العاده بزرگی که دارد مربوط می شود. البته با جلوپنجره ای که این خودرو دارد اتفاق مذکور کاملا طبیعی بوده و واقعا می توان گفت بی ام و سری 4 مدل 2021 زشت ترین جلوپنجره تاریخ بی ام و را دارد.

در تاریخ جلوپنجره های بی ام و، بدون شک این خودرو بزرگ ترین و عجیب ترین را روی خود دارد و حتی جلوپنجره آن از خودروی X8 نیز بزرگ تر می باشد. البته بحث طراحی ظاهری کاملا سلیقه ای بوده و ممکن است برخی طراحی جلوپنجره بی ام و سری 4 مدل 2021 را بسیار دوست هم داشته باشند.

یک بحث دیگر که این روزها در مورد جلوپنجره این خودرو خیلی داغ شده این است که آیا نصب پلاک خودرو ممکن است سبب زیباتر شدن آن شود یا بخش جلویی خودرو را زشت خواهد کرد. نسخه های اروپایی سری 4 چنین بحثی وجود ندارد، زیرا طبق قانون نصب پلاک جلویی اجباری است.

جلوپنجره بی ام و سری 4 مدل 2021

ولی در 19 ایالت آمریکا، طبق قانون اجباری برای نصب پلاک جلو وجود ندارد. از اول جولای امسال ایالت اوهایو نیز چنین قانونی را اجرایی خواهد کرد.

اگر در یکی از این ایالت ها زندگی می کنید، قطعا چنین قانونی می تواند به زیباتر شدن خودروی شما کمک کند!  گرچه قبلا تصاویر رندر این خودرو را دیده بودیم، ولی اخیرا بی ام و آمریکا تصاویر رسمی آن را در وب سایت خود به عنوان یکی از محصولات آینده منتشر کرده است.

در صفحه این خودرو در سایت بی ام و آمریکا اشاره شده که این خودرو رنگهای مختلفی از جمله خاکستری متالیک، سفید متالیک، مشکی متالیک و حداقل سه نمونه آبی متالیک عرضه خواهد شد.

همچنین باید اشاره کنیم که شرکت بی ام و قصد دارد این خودرو را به زودی در کارخانه دینگولفینگ ایالت بایرن وارد خط تولید کند. نظر شما به طور کلی در مورد این خودروی کوپه آلمانی و به طور جزئی در مورد جلوپنجره آن چیست؟