شرکت بی ام و تصاویر تیزر جدیدی از خودروی بی ام و سری 2 گرن کوپه مدل 2020، درست قبل از رونمایی رسمی آن که در نمایشگاه خودروی لس آنجلس برگزار خواهد شد منتشر کرده است.

این خودرو که رقبایی مانند مرسدس بنز CLA را پیش روی خود می‌بیند، در خانواده محصولات شرکت جایگاهی پایین‌تر از سری 3 داشته و بهار سال آینده قرار است وارد بازار شود. البته، برخلاف سدان سری 1، این خودرو در بازارهای مختلف جهانی از جمله بازار آمریکا فروخته خواهد شد.

نمای کناری بی ام و سری 2 گرن کوپه

جزئیات کامل این خودرو به زودی اعلام خواهد شد، ولی بی ام و سری 2 گرن کوپه مدل 2020 روی پلت فرم دیفرانسیل جلوی UKL شرکت ساخته شده است. این حرکت شرکت شاید برخی منتقدان سرسختی داشته باشد، ولی بی ام و قبلاً گفته که این خودرو قطعاً همان لذت رانندگی معروف بی ام و را به راننده و سرنشین‌ها خواهد داد.

بیایید به تصاویر تیزر بپردازیم که در آن می‌توان یک جلوپنجره بزرگ و چراغ‌هایی زیبا و شیک را دید. در این تصاویر همچنین یک سپر جلوی خشن و تهاجمی با دریچه‌های ورودی هوای بزرگ نیز دیده می‌شوند.

طراحی اسپرت بخش جلو به کناره‌ها و قسمت عقب نیز سرایت کرده و یک پنجره عقب دینامیک و خط سقفی شیب دار خودرو، با طراحی شیک و زیبای عقب کاملاً هم خوانی دارد. از مهم‌ترین موارد این بخش‌ها می‌توان به خطوط روی بدنه جالب توجه، چراغ‌های عقب باریک و دریچه‌های هوا مشابه آن چه روی M235i دیده بودیم اشاره کرد.

طراحی عقب بی ام و سری 2 گرن کوپه

شرکت مجموعه‌ای از پیشرانه‌های مختلف را برای این خودرو عرضه کرده و مشتریان آمریکایی می‌توانند منتظر نسخه‌های 228i و M235i باشند. سری 2 گرن کوپه 228i به یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژر با 228 اسب بخار قدرت و 349 نیوتن متر گشتاور مجهز شده است. خروجی‌های این پیشرانه به کمک یک گیربکس هشت دنده اتومات به تمام چرخ‌های خودرو ارسال خواهد شد.

از سوی دیگر مدل M235i از یک موتور 2 لیتری توربو 4 سیلندر با 302 اسب بخار قدرت و 450 نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد. مانند مدل قبلی، این خودرو به صورت استاندارد دو دیفرانسیل بوده و به یک گیربکس هشت دنده اتومات مجهز شده است.