کیا کادنزا مدل 2017 که از سال 2016 وارد بازارهای جهانی شد، در مقایسه با مدل قبلی خود پیشرفت‌های بسیار زیادی کرده بود. این خودرو جادارتر، زیباتر و بهینه‌تر از همیشه شده بود، توانست فروش بسیار موفق‌تری در مقایسه با مدلی که جانشینش شده بود داشته باشد. اکنون شرکت کیا تصمیم گرفته تا یک نسخه به روز شده از کادنزا را روانه بازار کند و این اتفاق، ابتدا در کره جنوبی رخ خواهد داد. امروز نخستین تصاویر تیزر از این خودرو منتشر شده و با نگاهی اولیه، با اطمینان می‌توان گفت که با خودرویی زیبا روبرو هستیم.

در کره جنوبی، این سدان شیک و زیبا با نام K7 شناخته می‌شود و نسل دومش اواخر سال 2016 رونمایی شده است. با نگاهی به نخستین اسکچ ها و تیزر ویدیویی می‌توان حدس زد که طراحی ظاهری خودرو به کلی دگرگون شده و این موضوع قطعاً به افزایش فروش آن کمک خواهد کرد. در بخش جلویی خودرو جلوپنجره بزرگ‌تر شده و چراغ‌های اطراف آن که به جلوپنجره متصل شده‌اند ظاهر این قیمت را بسیار زیبا کرده‌اند.

در بخش عقب نیز همین داستان دیده می‌شود و چراغ‌های جدید به کمک یک نوار چراغ به یکدیگر متصل شده و تمام این بخش را پوشش می‌دهند. تمام چراغ‌های خودرو اعم از جلو و عقب از تکنولوژی تمام LED استفاده می‌کنند، ولی هنوز این موضوع در حد حدس و گمان بوده و چیزی نهایی نشده است.

تصویر تیزر کابین نشان از تغییرات بزرگ در این بخش دارد. تا جایی که ما می‌توانیم ببینیم، صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی بزرگ‌تر شده و دریچه‌های سیستم تهویه در بخش پایینی آن قرار گرفته‌اند. کنسول مرکزی نیز از نو طراحی شده و کنترل پنل سیستم تهویه مطبوع را داخل خود جای داده است. تغییراتی نیز در اطراف دسته دنده دیده می‌شوند.

کیا می‌گوید به زودی قصد دارد K7 فیس لیفت را رونمایی کند و به احتمالاً زیاد، تا قبل از پایان ماه جاری میلادی آن را خواهیم دید. باید منتظر ماند و دید که این خودرو در مقایسه با مدل فعلی چه تغییراتی خواهد داشت. زمان ورود آن به بازارهای خودرویی جهانی به احتمال زیاد قبل از پایان سال 2019 در قالب یک مدل 2020 خواهد بود.

منبع: motor1