کوییک این روزها یکی از محبوب ترین خودروهای بازار محسوب می شود. این محصول شرکت سایپا برای اولین بار موفق شده 4 ستاره کیفی از آزمون های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) دریافت کند.

کوییک در آخرین گزارش شركت بازرسی كيفيت و استاندارد ايران که مربوط به آزمون خودروهای تولید داخل در بهمن ماه 1399 می باشد، موفق به کسب 4 ستاره کیفی شده است.

آزمون‌های یاد شده در حوزه فنربندی، تعلیق و فرمان، موتور و انتقال قدرت، ترمز و تجهيزات الكتريكی، تزئینات داخلی و خارجی، بدنه، رنگ، صداهای غير عادی و نفوذ آب انجام گرفته كه خودروی سايپا کوییک در تمامي آزمون‌های یاد شده با ارتقای عملکرد و ثبت نمرات بهبود یافته، توانسته چهار ستاره كيفی دریافت کند.

سایپا می گوید برای ارتقاء سطح رضایت مشتریان خود، علی رغم وجود تحریم ها و محدودیت های کرونا، موفق شده است با اتخاذ تمهیدات مستمر نسبت به استقرار یک نظام جدید کیفیت اقدام کرده و علاوه بر توسعه ارزیابی‌ها در خطوط تولید، با هدف رشد كيفي محصولات، فرآيند بازرسی‌ها و آزمون‌های كيفي و عملکردی محصولات خود را به‌ روزرسانی كرده و در سطح مطلوب حفظ كند.

نظر شما در مورد سایپا کوییک چیست؟ به نظرتان آیا این خودرو واقعا در حد یک محصول با چهار ستاره کیفی است؟ در صورتی که مالک سایپا کوییک هستید یا تجربه رانندگی با آن را دارید، لطفا نظرات خود را با ما و دیگر مخاطبان مجله خودروی سوییچ در میان بگذارید.