شرکت هیوندای جزئیات قیمتی خودروی هیوندای سانتافه فیس لیفت مدل 2021 را اعلام کرده و با وجود تغییرات طراحی ظاهری و کابین و همچنین اضافه شدن پیشرانه های جدید، قیمت پایه این خودرو کاهش یافته است.

فروش این خودرو در آمریکا از ماه جاری شروع خواهد شد و قیمت پایه این خودرو در این کشور از 28 هزار دلار آغاز می شود. به این قیمت باید 1175 دلار هزینه نمایندگی را نیز باید اضافه کنید.

مدل پایه هیوندای سانتافه فیس لیفت مدل 2021 به موتور 2.5 لیتری جدید اسمارت استریم 4 سیلندر و گیربکس هشت دنده اتوماتیک متصل شده است. این موتور 191 اسب بخار قدرت و 247 نیوتن متر گشتاور دارد و آپشن دو دیفرانسیل را می توان با 1700 دلار برای آن خریداری کرد.

مشتریان همچنین می توانند موتور قوی تری 2.5 لیتری اسمارت استریم توربو با 277 اسب بخار قدرت و 422 نیوتن متر گشتاور را نیز که به گیربکس هشت دنده اتومات دو کلاچه متصل است خریداری کنند. این گیربکس تعویض دنده ها را سریع تر انجام می دهد و مصرف سوخت کم تری دارد. سیستم دو دیفرانسیل فقط در مدل Limited به صورت استاندارد ارائه شده که قیمت پایه اش از 39 هزار و 700 دلار شروع می شود.

کابین سانتافه فیس لیفتهیوندای امسال تریم لوکس کالیگرافی را نیز با قیمت پایه 43 هزار و 275 دلار با پیشرانه 2.5 لیتری توربو و سیستم دو دیفرانسیل به خانواده سانتافه اضافه کرده است. از موارد قابل توجه این خودرو می توان به روکش صندلی چرم ناپا، سقف جیر، سیستم نورپردازی محیطی و برخی موارد دیگر اشاره کرد.

شرکت سانتافه جدید با موتور احتراق داخلی را در کارخانه خود در آلاباما تولید خواهد کرد و از سوی دیگر، مدل های هیبریدی با موتور 1.6 لیتری توربو 225 اسب بخاری و سیستم دو دیفرانسیل قرار است از سه ماهه نخست سال آینده در کره تولید شوند. بعدها در سال آتی شرکت یک مدل پلاگین هیبریدی هیوندای سانتافه فیس لیفت مدل 2021 را نیز می خواهد روانه بازار کند و جزئیاتش بعدها اعلام خواهد شد.

این خودرو از یک طراحی جدید در بخش جلو با جلوپنجره ای پهن تر، سپر جدید و چراغ های جدید با دیلایت های T شکل بهره می برد. در بخش عقب نیز سپرها و چراغ ها جدید شده اند.

کابین هیوندای سانتافه فیس لیفت مدل 2021 نیز تغییرات زیادی داشته و اکنون به کنسول مرکزی جدید شناور با دنده دکمه ای و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 10.25 اینچی با پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی مجهز است.