شرکت صنعتی ایران خودرو اخیرا تصویری از یک نمونه اولیه پژو 207 دو رنگ منتشر کرده است و گویا این خودرو طی ماه های آینده وارد بازار خواهد شد. طی سال های گذشته پژو 207i اولین محصول دو رنگ شرکت ایران خودرو می باشد که به تولید رسیده است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط شرکت ایران خودرو پژو 207i را با کد کلاس 60013 عرضه خواهد کرد و اعلام شده است که این محصول تفاوت هایی نسبت به دیگر مدل ها خواهد داشت.

تصویر پژو 207i دو رنگ

مشخصات فنی پژو 207i دو رنگ

پژو 207i دو رنگ در بحث فنی تفاوتی بین دیگر نسخه ها ندارد. 207i دو رنگ مجهز به موتور 1.6 لیتری TU5 می باشد که توانایی تولید قدرت 05 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتن متر را دارد.

این محصول در حال حاضر تنها در تیپ دنده دستی وارد بازار خواهد شد و فعلا اطلاعاتی در خصوص نسخه اتوماتیک وجود ندارد.

پژو 207i چه تفاوتی با دیگر نسخه ها دارد؟

پژو 207i با بدنه دو رنگ عرضه خواهد شد و تصاویر نشان دهنده این است که قسمت های قاب مه شکن جلو، سقف، قاب آینه، زه درهای بغل، قاب چراغ پلاک عقب، دستگیره ‌ها با تریم دو رنگ همراه شده است.

در کاتالوگ این محصول ذکر شده است که نسخه دو رنگ با طرح دکوراتیو مشابه بدنه در کابین تولید می شود و تریم داخلی تیپ 60013 متفاوت از دیگر نسخه ها خواهد بود.

نظر شما در مورد بدعت عرضه خودروهای دو رنگ در ایران توسط شرکت سایپا و پیروی ایران خودرو از این موضوع چیست؟ آیا خودروهای دو رنگ را می پسندید؟

لطفا نظرات خود را با ما و دیگر مخاطبان مجله خودروی سوییچ را در بخش کامنت در میان بگذارید.