همین چند روز پیش بود که ویدیویی در شبکه اجتماعی اینستاگرام در ارتباط با آتش  سوزی خودرو سایپا شاهین منتشر شده بود و بسیار سروصدا کرد. در این ویدیو می توانستید یک دستگاه خودروی سایپا شاهین سفید رنگ را ببینید که در مقابل در ورودی نمایندگی سایپا آتش گرفته بود.

در همین ارتباط، یکی از مسئولان شرکت سایپا مصاحبه کرده است. جبلی جوان، معاون کیفیت شرکت خودروسازی سایپا درباره آتش سوزی خودروی شاهین گفت:

بررسی ها نشان داده است که به احتمال زیاد عوامل جانبی و خارج از سیستم خودرو موجب آتش سوزی شده است، اما در آینده جزئیات بیشتر درباره این حادثه پس از بررسی های کامل تر اعلام خواهد شد.

معاون کیفیت شرکت خودروسازی سایپا با ذکر این که این حادثه هیچگونه آسیب جانی نداشته است، گفته که این خودرو در نمایندگی شرکت خودروسازی سایپا بوده و به مشتری تحویل داده نشده است.

طبق ادعای معاون کیفیت سایپا، روزانه تعداد زیادی خودرو شاهین تحویل مشتریان می شود و رضایت مشتریان از این خودرو بسیار بالا است، بنابراین دوباره تاکید می کنیم که این حادثه مربوط به کیفیت خودرو نیست و عوامل جانبی  و خارج از سیستم موجب بروز این حادثه شده است.

سوالی که مطرح می شود این که چقدر صحبت های این مقام مسئول شرکت سایپا صحیح می باشد؟ چرا شرکت سایپا توضیح دقیقی در مورد علت آتش سوزی نداده و صرفا گفته که علت آتش سوزی عوامل خارجی بوده است؟ نظر شما در این باره چیست؟