خودروی هیوندای پالیسید به عنوان برادر کیا تلوراید، اواخر سال قبل میلادی معرفی جهانی و از تابستان امسال وارد بازارهای مختلف شد. این خودرو با تکنولوژی‌های زیاد و طراحی ظاهری متفاوت، توانسته نظر خیلی‌ها را به خود جلب کند.

طراحی بخش جلویی هیوندای پالیسید

تقریباً همه قبول دارند که طراحی ظاهری همیشه یک بحث سلیقه‌ای بوده و ممکن است افراد مختلف نظرات متفاوتی روی طراحی یک خودرو داشته باشند. از این رو، اگر طراحی ظاهری هیوندای پالیسید خیلی نظر شما را نتوانسته به خود جلب کند، قطعاً کابین نظر شما را تغییر خواهد داد. شاهکار طراحان کره‌ای در کابین وقتی بیشتر به چشم می‌آید که بدانید علاوه بر این که هشت سرنشین به راحتی می‌توانند داخل آن بنشینند، هیوندای پالیسید فضای باری برابر با 510 لیتر در اختیار شما قرار می‌دهد. تکنولوژی‌های ارائه شده داخل کابین فوق العاده بوده و صندلی‌های ردیف عقب، علاوه بر امکان تا شدن، قابلیت حرکت رو به جلو و عقب را دارند و ردیف سوم صندلی‌ها را نیز می‌توانید تا کنید. مهم‌تر از همه، دسترسی به صندلی‌های عقب بسیار خوب بوده و به دلیل جادار بودن ردیف سوم، سرنشین‌های بالغ به راحتی و بدون اذیت شدن می‌توانند آن جا بنشینند.

پیشرانه شش سیلندر خورجینی 3.8 لیتری آن با کیا تلوراید یکسان بوده و 291 اسب بخار قدرت و 355 نیوتن متر گشتاور خود را از طریق یک گیربکس هشت دنده اتومات به چرخ‌ها ارسال می‌کند. مصرف سوخت مدل‌های دیفرانسیل جلو در شهر معادل 12.4 لیتر به ازای هر صد کیلومتر و در بزرگراه برابر با 9.1 لیتر به ازای هر صد کیلومتر است. برای مدل‌های دو دیفرانسیل این اعداد به ترتیب معادل 12.4 و 9.8 لیتر به ازای هر یکصد کیلومتر رانندگی هستند.

با قیمت پایه‌ای برابر با 31 هزار و 550، بدون شک هیوندای پالیسید یکی از خوش قیمت‌ترین شاسی بلندهای فول سایز حال حاضر بازار محسوب می‌شود. در مقایسه با رقبای مهم خود، پالیسید 140 دلار از کیا تلوراید، 130 دلار از تویوتا هایلندر و 5125 دلار از فورد اکسپلورر ارزان‌تر است. بسیار از مجلات و وب سایت‌های خودرویی خارجی بعد از تست هیوندای پالیسید نظرات بسیار مثبتی در مورد آن داشته‌اند. نظر شما در مورد این شاسی بلند هشت سرنشین کره‌ای چیست؟ لطفاً ما و دیگر مخاطبان سوییچ را از نظرات خود آگاه سازید.