زمانی بود که در ایران، برخی از لوکس ترین خودروهای بازار در بازه قیمتی حول و حوش 50 میلیون تومان قرار داشتند. اگر به خاطر داشته باشید، در دهه هشتاد خودروهایی مانند هیوندای سانتافه، کیا اپتیما، نیسان ماکسیما و غیره را می توانستید با بودجه ای در این میزان خریداری نمایید

این روزها ولی با افزایش شدید قیمت دلار و تورم بالایی که شاهدش هستیم، دیگر خبری از خودروهای خارجی در بازه قیمتی 50 میلیون نیست و برای خرید خودرو با این قیمت ها، باید چشمتان به انواع پراید و پژوهای قدیمی باشد.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا نگاهی به این بازه قیمتی انداخته و ببینیم با 50 میلیون تومان، امروز در بازار ایران چه خودروهایی را می توان خریداری کرد.

خانواده پراید

بالطبع اولین گزینه برای خرید خودرو با 50 میلیون تومان در بازار فعلی ایران خانواده پراید است. شما با بودجه حدودا 50 میلیون تومانی هم اکنون می توانید انواع مدل های پراید را بین مدل سال های 1385 تا 1390 خریداری کنید.

خانواده پژوپژو 405

پژو به خاطر تنوع مدل ها، این روزها در بازار خودروی ایران در بسیاری از بازه های قیمتی نماینده دارد. حتی با 50 میلیون تومان هم این روزها می توانید یک پژو خریداری کنید. بیشترین تنوع در خانواده پژو را 405 دارد که با این بودجه، می توانید بین مدل سال 1379 تا حدودا 1385 را، بسته به میزان کارکرد بخرید.

اگر به پژو پارس علاقه دارید، با 50 میلیون تومان گزینه های شما بسیار محدود بوده و مدل های بسیار قدیمی 1379 تا 1380 را ممکن است بتوانید پیدا کنید.

با حدودا 50 میلیون تومان و شاید اندکی بیشتر، امکان خرید مدل های قدیمی پژو 206 در مدل سال های 1381 و 1382 را خواهید داشت.

گرچه نمی توان آن ها را جزء خانواده پژو قرار داد، ولی با بودجه 50 میلیون تومانی به خرید انواع RD و روآ نیز می توانید در مدل سال های جدیدتر فکر کنید.

ام وی ام 110

بین مدل سال های 1385 تا 1390، با بودجه حول و حوش 50 میلیون تومانی امکان خرید ام وی ام 110 به عنوان یکی از کوچک ترین خودروهای بازار ایران برای شما وجود دارد. این خودرو با موتور سه سیلندر خود یکی از کم مصرف ترین خودروهای کشورمان نیز بوده و گزینه خوبی برای تردد در شهرهای بزرگ محسوب می شود.

دوو سیلودوو سیلو

شاید یکی از جذاب ترین گزینه های بازار برای خرید خودرو در بازه 50 میلیون تومانی، دوو سیلو باشد. به عنوان یک سدان نرم و راحت، با این بودجه شما می توانید دوو سیلو بین مدل سال های 1376 تا 1381 را خریداری نمایید.

سمند

هرچند در تعداد بسیار کم، ولی در بازار با بودجه حدودا 50 میلیون تومانی و کمی بیشتر، ممکن است بتوانید سمند قدیمی با کارکرد بالا برای خرید پیدا کنید.

میتسوبیشی لنسرگالانت

اگر از علاقه مندان خودروهای ژاپنی هستید، خبر جذابی برای شما داریم. با حدودا پنجاه میلیون تومان بودجه یکی از سدان های خارجی که هم اکنون می توانید در بازار ایران بخرید میتسوبیشی لنسر و گالانت دهه 90 میلادی هستند. اگر با کمبود قطعات و مکانیک و قیمت نسبتا بالاتر تعمیرات و نگهداری مشکلی ندارید، این خودروها قطعا گزینه خوبی می توانند برای شما باشند.

سخن پایانی

نکته ای که در انتها باید به آن اشاره کنیم این است که مدل های معرفی شده در این مطلب قیمت حول و حوش 50 میلیونی دارند و ممکن است چند میلیون ارزان تر یا گران تر هم باشند.

شرکت سوییچ به عنوان کارگزار تخصصی خدمات خرید و فروش خودرو، آماده است تا در صورتی که قصد خرید خودرو یا فروش خودرو خود را دارید، بهترین خدمات را در این زمینه به شما ارائه نماید.