مانی خوشبین را همه ماشین بازها می شناسند، کسی که کار خود را از K-Mart شروع کردن و اکنون یکی از بزرگترین فعالان صنعت مسکن و املاک آمریکا محسوب می شود. وی این روزها به خاطر داشتن یک کلکسیون ابرخودروهای فوق العاده معروف شده است. قطعا شما نیز در مورد وی شنیده اید، ما هم قبلا در مطلبی به هزینه های نگهداری یکی از ابرخودروهای او پرداخته بودیم.

گاراژ مانی خوشبین پر از انواع مک لارن، بوگاتی، پاگانی و دیگر ابرخودروهاست. او در گاراژ خود اخیرا یک راهرو درست کرده که با یک طراحی جالب، گاراژ او را شبیه به یک سفینه فضایی کرده است.

خوشبین مالک بوگاتی هرمس شیرون و سه مدل بوگاتی دیگر است. در کانال یوتیوب خود، مانی خوشبین ویدیوهای جالبی در مورد انواع مدل های بوگاتی دارد.

پول همه این ابرخودروها از کسب و کار وی در صنعت املاک و مسکن تامین می شود. طبق تخمین خود مانی خوشبین، کلکسیون او حدودا 700 میلیارد تومان ارزش دارد. جالب است بدانید طبق تخمین فوربس، ارزش کسب و کار مانی خوشبین چیزی حدودا نیم میلیارد دلار می باشد.

خوشبین اینترنت را یکی از دلایل موفقیت خود همیشه معرفی کرده است. برخلاف زندگی در جنوب کالیفرنیا، او گستره کسب و کار خود را تا تگزاس هم پیش برده است.

کلکسیون ابرخودروهای مانی خوش بین بدون شک یکی از بهترین ها از نوع خود در دنیا بوده و هر ماشین بازی را به وجد می آورد. بدون شک خوشبین به همین میزان قانع نخواهد بود و قطعا در آینده اخبار بیشتری در مورد ابرخودروهای جدید وی خواهیم شنید.

گاراژ مانی را در یوتیوب می توانید از طریق این لینک مشاهده نمایید.