شرکت مدیران خودرو به عنوان نماینده محصولات چینی چری در ایران، اعلام کرده که قصد دارد به زودی فیس لیفت جدید هاچ بک پرفروش 315 را در قالب مدل ام وی ‌ام 315 پلاس وارد بازار کند.

خودروی ‌ام وی ‌ام 315 را نخستین بار مدیران خودرو سال 1391 وارد بازار ایران کرد و آن موقع، بازار خودروی خسته از پراید و پژوی ایران استقبال بسیار خوبی از این هاچ بک داشت. بعدها در سال 1393 و 1394 به ترتیب شاهد عرضه نخستین فیس لیفت و نسخه اسپرت فیس لیفت دوم ام وی ‌ام 315 بودیم. با توجه به فروش خوبی که طی حدوداً هشت سال حضور خود در بازار کسب کرده، مدیران خودرو اکنون در حال تدارک وارد کردن فیس لیفت دوم این خودرو به بازار می‌باشد.

تغییرات طراحی بدنه

این خودرو همان طور که گفته شد فیس لیفت دوم 315 محسوب می‌شود و تحت عنوان ام وی ‌ام 315 پلاس و با برخی تغییرات طراحی ظاهری و فنی وارد بازار خواهد شد. در بخش جلو بیشتر از همه طراحی جدید سپر و جلوپنجره به چشم می‌زنند که ظاهر خودرو را مدرن‌تر کرده‌اند. در کناره‌ها ملموس‌ترین تغییر را می‌توان رینگ‌های جدید 15 اینچی و نصب راهنما روی آینه‌های بغل می‌توان معرفی کرد.

کابینی مدرن‌تر

کابین ام وی ‌ام 315 پلاس

با ورود به داخل کابین، شما با فضایی بسیار شبیه به ام وی ‌ام ایکس 22 مواجه خواهید شد. داشبورد، صندلی‌ها و رنگ پنل های ام وی ‌ام 315 پلاس جدید و برای مشتریان ایرانی کاملاً ظاهر آشنایی دارند. طراحی صندلی‌ها بسیار بهتر شده و روکش چرم مصنوعی و دو رنگ آن حس بهتری به سرنشین و راننده می‌دهد.

تغییرات فنی ‌ام وی ‌ام 315 پلاس

در بخش فنی، این خودرو به یک موتور 1.5 لیتری با 107 اسب بخار قدرت مجهز شده که خروجی‌های آن به کمک یک گیربکس 4 دنده اتوماتیک به چرخ ها جلو ارسال می‌شود. تجهیز ام وی ‌ام 315 پلاس به گیربکس اتومات قطعاً جذابیت خودرو را در بازار برای مشتری‌ها بالاتر خواهد برد، چرا که تمامی مدل‌های قبلی این هاچ بک دنده دستی بودند.

مجهزتر از مدل‌های قبلی

ام وی ‌ام 315 پلاس به مانند تمامی خودروهای چینی از نظر آپشن های مختلف چیزی کم نگذاشته است. از جمله مهم‌ترین آپشن ها این خودرو که در مقایسه با مدل قبلی به آن اضافه شده‌اند می‌توان به مواردی مانند سان روف برقی، فرمان برقی، کروز کنترل، سیستم کنترل فشار باد تایرها و همچنین ESP (کنترل پایداری الکترونیکی) اشاره کرد.

مدیران خودرو امیدوار با به روزرسانی ظاهری، اضافه شدن گیربکس اتوماتیک و آپشن های بیشتر آن بتواند موفقیت‌های مدل‌های قبلی این هاچ بک را در بازار ایران تکرار کند. نظر شما در مورد این خودرو چیست؟