خودروهای خوش فروش 500 میلیون تا یک میلیارد

در این مقاله قصد داریم خودروهای خوش فروش 500 میلیون تا یک میلیارد را به شما معرفی کنیم. اگر سرمایه‌ای بین 500 میلیون تا یک میلیارد تومان دارید و قصد خرید یک خودروی لوکس و شیک را در سر می‌پرورانید، به شما توصیه می‌شود مطلب زیر را از دست ندهید. لیستی از خودروهای خوش فروش 500 میلیون تا یک میلیارد تومان در ادامه این مطلب معرفی شده‌اند.

هیوندای سوناتا 2009

یکی از خودروهای خوش فروش 500 میلیون تا یک میلیارد تومان هیوندای سوناتا 2009 است که می‌توان مدل‌های کار کرده آن را در همین رنج قیمت پیدا کرد. هیوندای سوناتا 2009 یکی از محصولات پرطرفدار شرکت هیوندای است که در دسته خودروهای لوکس اقتصادی قرار دارد. تجربه نشان داده است که پس از گذشت ده سال از عمر این خودرو، همچنان عملکرد فنی بدون نقص خود را ادامه می‌دهد.

برای تجربه خرید خودرو همسو با سبک زندگی خود صفحه خرید خودرو سوییچ را از دست ندهید.

بنابراین هیوندای سوناتا 2009 حتی در مدل‌های کارکرده و دست دوم نیز می‌تواند برای مالک خود، خودروی بسیار خوبی باشد. یکی از مزایای هیوندای سوناتا 2009 گارانتی طولانی مدت آن است. این خودرو در کنار ظاهر شیک خود، از امکانات ایمنی مطلوبی همچون کیسه‌های هوای جلو و پرده‌ای، سیستم حفاظت از گردن سرنشینان و سیستم الکترونیکی تعادل اتومبیل برخوردار می‌باشد.

خودروهای خوش فروش 500 میلیون تا یک میلیارد

پژو 2008 و سیتروئن c3

این دو خودروی پرفروش، در رده کراس اوور‌های کوچک مونتاژشده در داخل ایران و از خودروهای خوش فروش 500 میلیون تا یک میلیارد تومان هستند. البته هر دوی آنها تنها یک مدت زمان بسیار کوتاه روی خط مونتاژ قرار گرفتند. پژو 2008 و سیتروئن c3 از لحاظ مشخصات فنی شباهت‌های بسیار زیادی با هم دارند و به جرأت می‌توان گفت که هر دوی آنها به مثابه یک خودرو با دو ظاهر متفاوت‌ هستند. تفاوت آنها در ابعاد‌شان است که پژو 2008 از این نظر، بزرگ‌تر به نظر می‌رسد و البته از لحاظ وضعیت خرید و فروش نیز در شرایط بهتری نسبت به سیتروئن c3 قرار دارد‌.

هر دو خودرو از یک پیشرانه 1600 سی‌سی توربو برخوردار هستند که قادر است 163 اسب بخار قدرت ایجاد کند. شتاب 0 تا 100 این دو خودرو نیز هشت ثانیه برآوردشده است. از لحاظ آپشن‌ها و تجهیزات، این دو خودرو در شرایط خوبی قرار دارند و کیفیت تولید آنها نیز مطلوب است. به همین جهت، این دو خودرو جزء خودروهای خوش فروش 500 میلیون تا یک میلیارد تومان هستند.

سانگ یانگ تیوولی

یکی از خودروهای خوش فروش 500 میلیون تا یک میلیارد تومان سانگ یانگ تیوولی است. این کراس اوور از محصولات کره جنوبی می‌باشد که از نظر کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار دارد و دارای ظاهر جذاب و دلچسبی می‌باشد. سانگ یانگ تیوولی در بازار ایران وضعیت بسیار خوبی دارد و به یکی از خودروهای پرفروش ایران تبدیل شده است. از نظر مشخصات فنی، این خودرو دارای یک پیشرانه 1600 سی‌سی می‌باشد که توان تولید 128 اسب بخار دارد. این خودرو برای استفاده‌های روزمره بسیار مطلوب و کافی به نظر می‌رسد.

تیگو 7 و mvm x55

از خودروهای خوش فروش 500 میلیون تا یک میلیارد تومان که باید در این لیست معرفی شوند، تیگو 7 و ایکس 55 هستند. چری تیگو 7 یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین خودروهای شرکت مدیران خودرو به شمار می‌رود. این خودروی چینی درحال حاضر پرچمدار این شرکت است که با طراحی جذاب و موتور قدرتمند خود توانست به یک کراس اوور کامل تبدیل شود. از طرف دیگر، mvm x55 شباهت‌های بسیار زیادی با تیگو 7 از نظر مشخصات فنی دارد. هر دوی این خودروها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و پیشرانه 1.5 لیتری آنها قادر است 147 اسب بخار نیرو تولید کند.

جک s5

جک  s5یکی دیگر از خودروهای خوش فروش بین 500 میلیون تا یک میلیارد تومان است. این کراس اوور نیز یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین محصولات کرمان موتور به شمار می‌رود. قدرت موتور بالا، طراحی ظاهری جذاب و آپشن‌های زیاد از دلایل فروش بالای این خودرو هستند. جک s5 در بازار ایران در دو مدل دنده دستی و دنده اتوماتیک عرضه می‌گردد. پیشرانه جک  s5می‌تواند تا 170 اسب بخار نیرو تولید کند. شتاب 0 تا 100 این خودرو نیز 8.5 ثانیه برآورد شده است.

آریزو 6

آریزو 6 یکی دیگر از خودروهای خوش فروش 500 میلیون تا یک میلیارد تومان است و با آپشن‌های بسیار زیادی که دارد، به‌عنوان یکی از بهترین سدان‌های سایز متوسط معرفی می‌شود. این خودرو از نظر طراحی داخلی کابین و طراحی ظاهری، یکی از بهترین گزینه‌های بازار ایران است. موتور آن می‌تواند 147 اسب بخار قدرت تولید کند و از نظر شتاب‌گیری نیز خودرو در وضعیت خوبی قرار دارد.

از بین خودروهای سدان چینی که در بازار ایران موجود هستند، آریزو 6 یکی از خودروهای خوش فروش ارزشمند و لوکس به شمار می‌رود. این خودرو به دلیل داشتن تجهیزات و امکانات بالا، ایمنی و کیفیت ساخت مطلوب می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای خرید باشد. بنابراین اگر یک سدان متوسط می‌خواهید که بتواند هرآنچه به دنبال آن هستید را فراهم نماید، آریزو 6 بهترین گزینه خواهد بود.

برای تجربه فروش خودرو بدون اتلاف وقت صفحه فروش خودرو سوییچ را از دست ندهید.

رنو داستر

با وجود با وجود اینکه خودرو‌های جدید رنو با طرح‌های خود بازار را دگرگون کرده‌اند، اما باید گفت که رنو‌داستر از آن مواردی می‌باشد که کماکان ظاهر نه‌چندان مناسب و ضعیف قدیمی خود را حفظ کرده است. اما نکته مهمی که در رابطه با این خودرو وجود دارد، کیفیت بسیار بالای ساخت آن است که توانایی آفرود رفتن را دارد. این خودرو یکی از خودروهای خوش فروش 500 میلیون تا یک میلیارد تومان است که در مقایسه با رقبای هم‌قیمت خود در شرایط بسیار بهتری قرار دارد. رنو داستر دارای یک پیشرانه دو لیتری است و می‌تواند 135 اسب بخار قدرت در قلب خودرو ایجاد کند.

رنو کپچر

یکی دیگر از خودروهای خوش فروش 500 میلیون تا یک میلیارد رنو‌کپچر است که در واقع اولین خودروی بازار ایران به شمار می‌رود که با طراحی سقف و بدنه دو رنگ توانست جذابیت قابل توجهی برای مشتریان ایجاد کند. این خودرو دارای طراحی مناسب و مشخصات فنی مطلوب است و در کنار رنگ‌های دوست داشتنی و زیبای خود توانست جایگاه خوبی در بازار پیدا کند. پیشرانه 1200 سی‌سی توربو شارژر رنو کپچر توانایی آن را دارد تا 120 اسب بخار قدرت ایجاد کند. شتاب 0 تا 100 این خودرو نیز 11 ثانیه است. از نظر امکانات نیز رنو کپچر می‌تواند در این رنج قیمت، نیاز مشتریان را برآورده کند.

کیا سراتو

در میان خودروهای خوش فروش 500 میلیون تا یک میلیارد کیا‌سراتو سایپا را نیز می‌توان نام برد. این خودرو به دلایل متعددی نه تنها در بازارهای ایران بلکه در بازارهای جهانی، طرفداران بسیار زیادی برای خود پیدا کرده که مهمترین این دلایل قیمت مناسب و اقتصادی بودن آن است. این خودروی کره‌ای در ایران تا حدی محبوبیت پیدا کرد که سایپا تصمیم گرفت مدل‌های قدیمی آن را مونتاژ کند.

کیا سراتو سایپا دارای یک پیشرانه دو لیتری است و می‌تواند 154 اسب بخار نیرو تولید کند. این خودرو برای رسیدن به سرعت 190 کیلومتر در ساعت، به ده ثانیه شتاب نیاز دارد. کیا‌سراتو سایپا با برخورداری از امکانات مطلوب و قدرت موتور بالا می‌تواند گزینه خوبی برای خرید در این رنج قیمت باشد.

میتسوبیشی لنسر 2014

میتسوبیشی لنسر نیز یکی دیگر از خودروهای خوش فروش 500 میلیون تا یک میلیارد تومان است. این سدان ژاپنی در دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد و مهمترین دلیل این محبوبیت را می‌توان در توان فنی بالا، کیفیت ساخت و عملکرد مطلوب جستجو کرد. البته مهمترین ایراد این خودرو ظاهر قدیمی آن می‌باشد که در گذر زمان تغییر روی آن ایجاد نشده است. میتسوبیشی لنسر 2014 دارای یک پیشرانه 1600 سی‌سی با توان تولید 115 اسب بخار می‌باشد. این خودرو برای رسیدن به حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت به 13 ثانیه زمان نیاز دارد.

هیوندای i20

در لیست خودروهای خوش فروش 500 میلیون تا یک میلیارد تومان می‌توان هیوندای i20 که یک هاچ‌بک اقتصادی است را نیز جا داد. این خودروی پرطرفدار توسط شرکت‌های کرمان موتور و آسان موتور به بازار ایران عرضه شد و توانست فروش مناسبی نیز داشته باشد. هیوندای i20 نسبت به رقبای خود از امکانات و تجهیزات بهتری برخوردار است و با موتور 1400 سی‌سی خود می‌تواند 100 اسب بخار قدرت تولید کند. این خودروی کوچک و اقتصادی می‌تواند گزینه خوبی برای جوانان باشد.

برای اطلاع از قیمت روز خودرو صفحه قیمت خودرو صفر سوییچ را از دست ندهید.

جمع‌بندی

تنوع خودروهای خوش فروش 500 میلیون تا یک میلیارد تومان بسیار زیاد است که در این مطلب تعدادی از بهترین‌های آنها معرفی شدند. خودروهایی که در این لیست معرفی گردیدند، نسبت به رقبای خود از تجهیزات، امکانات و توان فنی نسبتاً بهتری برخوردار هستند. از میان خودروهای خوش فروش در این رنج قیمت می‌توان به میتسوبیشی لنسر 2014، کیا سراتو مونتاژی، رنو داستر، رنو کپچر، جک s5، آریزو 6، تیگو 7، سانگ یانگ تیوولی، سیتروئن c3 و هیوندای سوناتا 2009 اشاره کرد.

بیشتر بخوانید

ارزان ترین خودروهای هیبریدی

خودروهای هیبریدی

خودروهای ارزنده بین ۷۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان

عجیب‌ترین آپشن‌های خودروهای جهان

پرفروش ترین خودروهای چینی در ایران

بهترین خودروهای چینی در ایران