شرکت میتسوبیشی در حال آماده شدن برای یک سال بسیار شلوغ است. بسیاری از خودروهای این شرکت، مانند اکلیپس کراس فیس لیفت مدل 2021 سال آینده میلادی قرار است به روزرسانی شوند. این برنامه فشرده شرکت قرار است با رونمایی نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر مدل 2022 در بهمن ماه شروع شود و در همین راستا، شرکت یک تصویر تیزر از خودرو منتشر کرده است.

این خودرو که پرچم دار محصولات میتسوبیشی خواهد بود، قرار است اولین مدل با زبان طراحی جدید شرکت نیز باشد. سیجی واتانابه، طراح ارشد میتسوبیشی در این باره گفته:

نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر اولین مدل با زبان طراحی جدید ماست و پیشروی استراتژی طراحی شرکت خواهد بود.

البته که ما چیز زیادی از این زبان طراحی جدید در این تصویر تیزر تاریک نمی توانیم ببینیم. البته واضح ترین جزئیات در این تصویر چراغ های جلو هستند که با پنج چراغ LED تیر مانند در هر سمت ظاهری جذاب به میتسوبیشی اوتلندر مدل 2022 بخشیده اند. در تصویر مذکور البته بخش های بیرونی جلوپنجره جدید خودرو را هم می توانیم ببینیم.

کانسپت میتسوبیشی انگلبرگخوشبختانه، برای این که بتوانیم ایده ای خوبی از طراحی ظاهری این خودرو به دست بیاوریم می توانیم نگاهی به کانسپت Engelberg Tourer که سال 2019 رونمایی شده بود بیندازیم. این کانسپت هیبریدی در واقع پیش نمایشی از نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر بود و از طراحی ظاهری جذاب با چراغ های عقب باریک و طراحی سقف شناور بهره می برد.

نسل فعلی اوتلندر یکی از کوچک ترین کراس اورهای بازار با سه ردیف صندلی است. به همین دلیل ما انتظار داریم مدل 2022 و نسل جدید این خودرو از نظر ابعاد نیز بزرگ تر شود. به احتمال زیاد میتسوبیشی اوتلندر مدل 2022 روی پلت فرمی مشابه با نیسان روگ مدل 2021 ساخته خواهد شد و پیشرانه های آن ها نیز مشابه خواهد بود.

در زمان رونمایی شرکت قصد عرضه مدل پلاگین هیبریدی ندارد و به جای آن مدل فعلی پلاگین هیبریدی اوتلندر را می خواهد با پیشرانه بنزینی و پک باتری بزرگ تر به روزرسانی کند.

برای دیدن نسل جدید اوتلندر 2022 باید کمی بیشتر صبر کنیم. برخی می گویند طراحی کابین این خودرو نیز از کانسپت مذکور الهام خواهد گرفت.